• تاریخ انتشار : دوشنبه 1 ژانویه 2024 - 19:18
  • کد خبر : 1744
  • چاپ خبر
مدیر جهاد کشاورزی عنبرآباد خبرداد:

بیش از ۱۰۰۰ هکتار از مزارع عنبرآباد زیر کشت گندم قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی عنبرآباد، ابوالحسن پیرنیا با بیان اینکه بذر گندم با نظارت کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی در بین گندم کاران توزیع شد گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال۴۷۰۰ تن گندم تولید شود. وی افزود: طرح کشت قراردادی گندم به منظور سود کشاورزان، حذف واسطه ها، افزایش

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی عنبرآباد، ابوالحسن پیرنیا با بیان اینکه بذر گندم با نظارت کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی در بین گندم کاران توزیع شد گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال۴۷۰۰ تن گندم تولید شود.

وی افزود: طرح کشت قراردادی گندم به منظور سود کشاورزان، حذف واسطه ها، افزایش کیفیت و کمیت محصولات ، امسال در شهرستان آغاز و تاکنون بیش از ۷۰ درصد سطح ابلاغی کشت قراردادی گندم ثبت شده است.

وی ادامه داد: این طرح با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، سازمان تعاون روستایی، اداره کل غله، صندوق بیمه کشاورزی، بانک کشاورزی، شرکت خدمات حمایتی و اتحادیه های مربوطه اجرا می شود.

م پیرنیا بیان کرد : بر مبنای این قراداد کشاورزان در پایان فصل کشت محصول برداشت شده خود را به قیمت تضمینی اعلام شده به جهاد کشاورزی تحویل می دهند و بعد از کسر هزینه های تأمین شده از سوی دولت مطالبات خود را دریافت می کنند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.