• تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آوریل 2023 - 12:32
  • کد خبر : 239
  • چاپ خبر
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کرمان خبر داد:

فوت زن ۷۲ ساله در نزاع دسته جمعی مسافران باغ شاهزاده ماهان

گزارش سرویس اجتماعی سفیر جنوب سیدمحمدصابری رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کرمان در تشریح ماجرای نزاع دسته جمعی مسافران گردشگر باغ شاهزاده ماهان گفت: ساعت ۱۵:۲۰با مرکز اورژانس استان کرمان تماس گرفته شد مبنی بر اینکه بین دو گروه از مسافران که در دو اتوبوس بودند در باغ شاهزاده ماهان نزاعی صورت گرفته است. وی تشریح


گزارش سرویس اجتماعی سفیر جنوب سیدمحمدصابری رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کرمان در تشریح ماجرای نزاع دسته جمعی مسافران گردشگر باغ شاهزاده ماهان گفت: ساعت ۱۵:۲۰با مرکز اورژانس استان کرمان تماس گرفته شد مبنی بر اینکه بین دو گروه از مسافران که در دو اتوبوس بودند در باغ شاهزاده ماهان نزاعی صورت گرفته است.

وی تشریح کرد: همزمان با این درگیری در تماس به اورژانس اعلام شد؛ که  زنی ۷۲ ساله دچار ارست قلبی،تنفسی شده است، همکاران اورژانس فوری به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات لازم سی پی آر و احیاء قلبی را بر روی بیمار انجام دادند و فرد را به بیمارستان انتقال دادند.

صابری افزود: به محض ورود بیمار به مرکز پزشکی احیاء قلب و اقدامات لازم از سرگیری شد ولی متاسفانه اقدامات مثمر ثمر نبود و بیمار از دست رفت، طبق گزارش همراهیان بیمار که نوه فرد متوفی خود را معرفی کرده است و گزارشی که از پزشک معالج گرفته شد، بیمار خانومی ۷۲ ساله بوده است که سابقه عمل جراحی باز داشته که اثرات آن برروی قفسه سینه کاملا مشهود بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اعلام کرد: فرد متوفی از استان هرمزگان و شهرستان جاسک بوده است.

وی اذعان کرد: این حادثه دو مصدوم دیگر نیز داشته است که دو مرد ۳۸ ساله و ۴۴ ساله بودند که مرد ۴۴ ساله ضربه‌ای به سر خورده بود که خوشبختانه مشکلی نداست و مرخص شد اما مرد ۳۸ ساله دچار پارگی پشت گوش و پشت سر را داشت که هنوز در حال دریافت اقدامات درمانی است که تا ساعاتی دیگر مرخص خواهد شد زیرا حال عمومی وی خوب بوده است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.