• تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دسامبر 2023 - 17:33
  • کد خبر : 1593
  • چاپ خبر
عصر امروز؛

دیدار امام جمعه عنبرآباد با قرآن آموزان روستای حاجی آباد فلاح

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط دفترامام جمعه شهرستان عنبرآباد،  عصر امروز حجت الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد به همراه مسئولان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد با حضور در خانه قرآنی حضرت صدیقه کبری (سلام الله علیها) روستای حاجی آباد فلاح با قرآن آموزان این خانه قرآنی دیدار و گفتگو کردند. این

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط دفترامام جمعه شهرستان عنبرآباد،  عصر امروز حجت الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد به همراه مسئولان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد با حضور در خانه قرآنی حضرت صدیقه کبری (سلام الله علیها) روستای حاجی آباد فلاح با قرآن آموزان این خانه قرآنی دیدار و گفتگو کردند.

این خانه قرآنی با حضور ۴ مربی قرآن و ۱۰۰ قرآن آموز در رشته های جمع خوانی، آموزش روانخوانی، روخوانی و تجوید، کتابخوانی، سرود و تواشیح و طرح چهره به چهره ویژه احکام دختران، تحت مدیریت سرکار خانم نارویی مشغول به فعالیت های تربیتی قرآنی می باشد.

کسب رتبه اول قرائت و حفظ عمومی در جشنواره قرآنی مدهامتان در استان، کسب رتبه برتر کتابخوانی در شهرستان توسط دو نفر از قرآن آموزان این خانه قرآنی از افتخارات این خانه قرآنی در سال جاری محسوب می‌شود.

در پایان، هدایایی به قرآن آموزان این خانه قرآنی اهداء شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.