• تاریخ انتشار : یکشنبه 21 ژانویه 2024 - 6:15
  • کد خبر : 1879
  • چاپ خبر
استاندار کرمان:

علایق سیاسی خود را نباید در انتخابات دخالت دهیم

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از پایگاه خبری تحلیلی راه آرمان؛ محمدمهدی فداکار صبح امروز در ستاد انتخابات استان کرمان گفت: اصل انتخابات اتفاق مهم در کشور است و در دنیا به عنوان نماد شناخته شده است که اگر این بخش را تقویت کنیم، در دنیا دیده می‌شود. وی با تاکید بر اینکه

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از پایگاه خبری تحلیلی راه آرمان؛ محمدمهدی فداکار صبح امروز در ستاد انتخابات استان کرمان گفت: اصل انتخابات اتفاق مهم در کشور است و در دنیا به عنوان نماد شناخته شده است که اگر این بخش را تقویت کنیم، در دنیا دیده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هر چه انتخابات را پررنگ‌تر و به مشارکت بیشتر مردم کمک کنیم، این امر بسیار خوب است، اظهار کرد: زمانی که مردم پای صندوق انتخابات می‌آیند، انتخاب خود را می‌پذیرند؛ بنابراین انتخابات فرصتی برای تصمیم‌گیری مجدد مردم در خصوص نماینده خود است.

استاندار کرمان با بیان اینکه سلامت انتخابات بسیار مهم است که دو بخش دارد، ابراز کرد: یک بخش بدون عیب و نقص برگزار کردن این فرایند است که این مقوله بسیار مهم است و بخش دیگر این است که ما اجازه ندهیم هیچ‌کس در فرایند انتخابات دخالت کند.

فداکار تاکید کرد: شرعا و قانونا اجازه نداریم علایق سیاسی خودمان را در انتخابات دخالت دهیم، ما مامور به اجرا درست انتخابات هستیم.

وی با اشاره به اینکه یک ماه آینده بیشتر مهم است و باید فضای انتخابات رقابتی شود، عنوان کرد: انتخابات حق مردم است که اصل مشارکت قله کار است و زمانی که نظر نهایی شورای نگهبان در خصوص داوطلبین اعلام شد، با حضور در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و غیره و تبیین انتخابات برای اقشار مختلف دانش‌آموزان، دانشجویان، سران طوایف و غیره باید به مشارکت مردم کمک کنیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه واحد آی‌تی‌ جز لاینفک انتخابات است، خاطرنشان کرد: مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد باید حل شود و دستگاه‌ها موظف هستند نیرو برای انتخابات، مأمور کنند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.