• تاریخ انتشار : یکشنبه 4 فوریه 2024 - 8:11
  • کد خبر : 1997
  • چاپ خبر
صبح امروز

نشست هم اندیشی و هم‌افزایی هیات بررسی تبلیغات انتخابات در عنبرآباد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط‌پعمومی فرمانداری شهرستان عنبرآباد، نشست هم اندیشی و هم افزایی هیات بررسی تبلیغات انتخابات باحضور افشاری پور فرماندار عنبرآباد، دادستان عنبرآباد، معاونین فرماندار، رئیس هیات نظارت انتخابات وسایر اعضا در محل فرمانداری عنبرآباد برگزار شد. یزدان افشاری پور فرماندار عنبرآباد در این نشست، گفت: طبق قانون انتخابات

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط‌پعمومی فرمانداری شهرستان عنبرآباد، نشست هم اندیشی و هم افزایی هیات بررسی تبلیغات انتخابات باحضور افشاری پور فرماندار عنبرآباد، دادستان عنبرآباد، معاونین فرماندار، رئیس هیات نظارت انتخابات وسایر اعضا در محل فرمانداری عنبرآباد برگزار شد.

یزدان افشاری پور فرماندار عنبرآباد در این نشست، گفت: طبق قانون انتخابات در دوره‌های گذشته استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات انتخاباتی تخلف و ممنوع بود اما امسال نامزدهای مجلس شورای اسلامی می‌توانند از برخی امکانات دولتی برای تبلیغات استفاده کنند.

فرماندار عنبرآباد افزود: در این راستا امکانات دولتی همچون سالن‌ها، تابلوها و بیلبوردهای شهری به صورت عادلانه در اختیار کاندیدای مجلس شورای اسلامی قرار داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما تنها مجری انتخابات هستیم، اظهار کرد: طبق قانون انتخابات ما باید اصل بی‌طرفی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در انتخاب مردم نقشی نداشته باشیم.

افشاری پور تصریح کرد: مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری آزاد هستند تا از بین کاندیدای مورد تایید شورای نگهبان، یک نفر را انتخاب کنند.

فرماندار عنبرآباد با اشاره به تبلیغات زود هنگام، تاکید کرد: تبلیغات زود هنگام تخلف است و کاندیدا ملزم هستند تنها در بازه زمانی که قانون‌گذار تعیین کرده، تبلیغات انتخاباتی انجام دهند.

وی با اشاره به این که تا پایان انتخابات فعالیت‌های کاندیدا توسط هیات نظارت رصد و پایش می‌شود، عنوان کرد: کاندیدا باید محتوای تبلیغاتی خود را به سمت و سوی ارائه برنامه‌های خود ببرند و از تخریب سایر کاندیدا پرهیز کنند.

افشاری پور خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت فضای مجازی برای ایجاد شور انتخاباتی و فراهم کردن بستر حضور حداکثری مردم در انتخابات بهره برد و به همین منظور باید تولید محتوا کرد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.