• تاریخ انتشار : دوشنبه 21 آگوست 2023 - 10:18
  • کد خبر : 800
  • چاپ خبر
صبح امروز

پراید در میانچیل در آتش سوخت

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب صبح امروز یک دستگاه پراید به علت نقص فنی در سه راهی کنارصندل به سمت عنبرآباد در آتش سوخت و متأسفانه به علت نبود ایستگاه آتش نشانی در حوزه میانچیل این ماشین که دارایی یک خانواده بود به طور کامل در آتش سوخت. در چند ماه اخیر چندین وسله نقلیه

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب صبح امروز یک دستگاه پراید به علت نقص فنی در سه راهی کنارصندل به سمت عنبرآباد در آتش سوخت و متأسفانه به علت نبود ایستگاه آتش نشانی در حوزه میانچیل این ماشین که دارایی یک خانواده بود به طور کامل در آتش سوخت.

در چند ماه اخیر چندین وسله نقلیه و بسیاری از باغات مردم به علت آتش سوزی کاملاً به مردم خسارت وارده کرده است و علت این موضوع نبود ایستگاه آتش نشانی در حوزه میانچیل است.

نبود ایستگاههای آتش نشانی در حوزه های روستایی موجب شده تا مشکلات فراروی اهالی این حوزه افزایش یابد و عملیات امداد رسانی در مواقع ضروری و بروز حادثه با کندی صورت گیرد.

از سوی دیگر فاصله طولانی، گستردگی روستاهای منطقه، ناهمواری راهها، کمبود نیرو و تجهیزات اطفای حریق موجب شده در زمان بروز آتش سوزی، واحدهای آتش نشانی که از شهر به روستاها اعزام می شوند، کارایی چندانی نداشته باشند.

به دلیل نبود یا کمبود ایستگاههای آتش نشانی مسئولیت اطفای حریق روستاها با واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ها و همچنین هماهنگی بخشداری ها است که این امر موجب کندی اطفا می‌شود.

 

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.