• تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 آگوست 2023 - 12:38
  • کد خبر : 782
  • چاپ خبر
مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان:

پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات آبرسانی به ۵ روستای عنبرآباد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان، علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان با بیان این مطلب که تامین پایدار آب شرب روستاییان، یکی از مهمترین برنامه های آبرسانی شرکت آبفا استان کرمان می باشد، گفت: در حال حاضر عملیات آّبرسانی در روستاهای مختلف استان کرمان در

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان، علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان با بیان این مطلب که تامین پایدار آب شرب روستاییان، یکی از مهمترین برنامه های آبرسانی شرکت آبفا استان کرمان می باشد، گفت: در حال حاضر عملیات آّبرسانی در روستاهای مختلف استان کرمان در حال اجرا است.

وی افزود: در همین راستا پروژه آبرسانی به ۵ روستاهای عبدل آباد، خضرآباد، مهتابی، شهرک شهدا، دامنه وغیک عنبرآباد انجام می شود.

عبدیان در ادامه بیان کرد: مبلغ قرارداد این پروژه ۵ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان می باشد که با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت در حال انجام می باشد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان در ادامه تصریح کرد: اجرای ۸۷۵۵ متر لوله گذاری ،ساخت ۶ باب حوضچه شیرآلات وساخت دو باب مخزن ۲۰۰ و ۶۰۰ مترمکعبی از اقداماتی است که در این پروژه انجام می‌شود.

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.