• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 آوریل 2023 - 5:45
  • کد خبر : 191
  • چاپ خبر
مدیرکل امور عشایری جنوب کرمان گفت:

کمبود منابع و اعتبارات باعث شده نتوانیم خدمات رسانی بهتری به جامعه عشایری انجام دهیم

  به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب ناصر احمدیوسفی سرپرست اداره کل امور عشایر جنوب استان کرمان در نشست با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان اظهار داشت: با توجه به ماموریت های محوله به امور عشایر در دورترین نقاط جغرافیایی مناطق در جهت خدمت رسانی به عشایر متأسفانه اعتبارات و منابع پاسخگوی نیازهای

 


به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب ناصر احمدیوسفی سرپرست اداره کل امور عشایر جنوب استان کرمان در نشست با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان اظهار داشت: با توجه به ماموریت های محوله به امور عشایر در دورترین نقاط جغرافیایی مناطق در جهت خدمت رسانی به عشایر متأسفانه اعتبارات و منابع پاسخگوی نیازهای عشایر نیست .

سرپرست اداره کل امور عشایر جنوب استان کرمان عنوان کرد : اداره کل امور عشایر جنوب استان کرمان قریب به ۷ سال از سطح مدیریت به اداره کل ارتقاء یافته است اما در دو حوزه نیروی انسانی و امکانات ازجمله ساختمان اداری با کمبود مواجه است.

احمدیوسفی نبود ساختمان اداری مناسب برای ستاد اداره کل و ادارات تابعه شهرستان ها جنوب استان ا از جمله مشکلات زیر ساختی عنوان کرد و افزود : امیدواریم با کمک و مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای رفع این مشکلات بتوانیم گامی برداریم .

وی گفت :کمبود منابع و اعتبارات باعث شده آنچه شأن و منزلت عشایر می باشد نتوانیم خدمات رسانی بهتری به جامعه عشایری انجام دهیم .

دکتر وحیدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در این نشست ضمن قدردانی از خدمات اداره کل امور عشایر عنوان کرد: عشایر بعنوان یک تولید کننده است که نقش موثری در اقتصاد مقاومتی دارد .

دکتر وحیدی افزود : امیدواریم بتوانیم در سال جاری و اعتبارات استان جامعه عشایری را آنچه حق این قشر زحمتکش هست بهتر ببینیم و تلاش خواهیم کرد تا برای رفع مسائل و مشکلات عشایر اقدامی صورت گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت : در آینده نزدیک در مناطق عشایری جنوب استان حضور خواهیم یافت و بازدید های میدانی قطعاً در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی استان اثر گذار خواهد بود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.