• تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 ژانویه 2024 - 18:07
  • کد خبر : 1824
  • چاپ خبر
مسئول بازرسی سپاه عنبرآباد:

یادواره‌های شهدا موجب آشنایی جوانان با اهداف نظام و شهدا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، یادواره شهدای روستای کویز، چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با سخنرانی مسئول بازرسی سپاه عنبرآباد در مسجد روستای کویز برگزار شد. در این مراسم، سرهنگ پاسدار

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، یادواره شهدای روستای کویز، چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با سخنرانی مسئول بازرسی سپاه عنبرآباد در مسجد روستای کویز برگزار شد.

در این مراسم، سرهنگ پاسدار محمدرضا توکلی مسئول بازرسی سپاه شهرستان عنبرآباد گفت: یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از جمله شهدای شهرستان عنبرآباد و روستای کویز که بدون هیچ چشمداشتی جان‌شان را برای حراست از ارزش‌های انقلاب فدا کردند، گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به اهمیت یادواره‌های شهدا افزود: برگزاری این یادواره‌ها برای حفظ و دوام انقلاب اسلامی و آشنایی آحاد جامعه به‌ویژه جوانان با چرایی برپایی انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن ضروری است.

توکلی ادامه داد: یادواره‌های شهدا فرصت مغتنمی است تا نسل امروز بداند که چرا مردم ایران انقلاب کردند و در دفاع مقدس چگونه و با چه شرایط سختی مقابل دشمنان ایستادند و به پیروزی رسیدند.

وی بیان کرد: امروز با توجه به جنگ نرم دشمنان می‌طلبد، مسئولان در برپایی یادواره‌های شهدا با کیفیت مطلوب و مورد سلیقه جوانان همت مضاعفی داشته باشند تا آن‌ها بیشتر با اهداف نظام جمهوری اسلامی و همچنین سیره و منش شهیدان آشنا شوند.

 

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.