• تاریخ انتشار : جمعه 21 آوریل 2023 - 0:10
  • کد خبر : 208
  • چاپ خبر
عصر امروز

دومین یادواره سردار شهید حجازی در عنبرآباد برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب عصر امروز ۳۱ فروردین دومین یادواره سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج سید محمد حجازی با حضور خانواده معظم شهدا و مردم انقلابی و شهید پرور روستای امیرآباد نظریان با سخنرانی فرمانده سپاه شهرستان عنبرآباد به همت فرهنگی سپاه و حوزه مقاومت بسیج الزهرا وشهید صدوقی شهرستان عنبرآباد در روستای امیرآباد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب عصر امروز ۳۱ فروردین دومین یادواره سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج سید محمد حجازی با حضور خانواده معظم شهدا و مردم انقلابی و شهید پرور روستای امیرآباد نظریان با سخنرانی فرمانده سپاه شهرستان عنبرآباد به همت فرهنگی سپاه و حوزه مقاومت بسیج الزهرا وشهید صدوقی شهرستان عنبرآباد در روستای امیرآباد نظریان برگزار شد.

ایوب سنجری فرمانده سپاه شهرستان عنبرآباد با اشاره به ویژگی‌های مدیریتی و شخصیتی سرلشکر شهید محمد حجازی اظهار داشت: شهید حجازی یک از فرماندهان کم نظیر سپاه پاسداران بود.

وی ادامه داد: شهید حجازی در تمامی ابعاد فرماندهی مانند عملیاتی فرهنگی و مدیریتی سرآمد بود. از برجسته‌ترین ویژگی‌های شهید می توان به هوشمندی، آینده نگری و تصمیمی گیری‌های عاقلانه و خردمندانه و مصمم بودن در انجام امور اشاره کرد.

فرمانده سپاه عنبرآباد بیان کرد: حجازی با توجه به هوش فوق العاده‌ای که داشتند و همچنین مدیریت عاقلانه و فرماندهی جهادی در هر مسئولیتی که قرار می گرفتند موفق بودند.

وی افزود: سرلشکر شهید حجازی تابع محض ولایت بود فرمایشات رهبر معظم انقلاب در همه‌ی عرصه‌ها برای ایشان حجت بود و حتی اگر در موضوعات مختلف تحلیل دیگری داشتند آنرا کنار گذاشته و فرمایشات معظم له را انجام میدادند. در انجام ماموریت‌ها بصورت صددرصد بیان حضرت آقارا بیان و اجرا می‌کرد. وی خردمندانه و هوشمندانه و بدور از شعار زدگی بیانات حضرت آقا را اجرا می کرد و تمام تلاش خود را برای تحقق خواسته‌های ایشان به کار میگرفت.

فرمانده سپاه عنبرآباد گفت: سردار بزرگ و پرافتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی سرباز و شاگرد ممتاز و پیشتاز مكتب قرآن و ولایت بود. سردار شهید قاسم سلیمانی شبانه‌روز با قرآن مانوس بود و حتی در زمان‌های استراحت هم به تلاوت قرآن مشغول می‌شد. ویژگی‌های قرآنی در زندگی و افتخاراتش مشهود بود و زندگی قرآنی داشت.

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.