• تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آوریل 2023 - 17:26
  • کد خبر : 144
  • چاپ خبر
با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنبرآباد صورت گرفت:

نشست حضوری با موضوع اهمیت و دوستی با خدا در مدرسه دخترانه حجاب عنبرآباد برگزار شد

  به گزارش پایگاه خبری سفیر جنوب حجت الاسلام والمسلمین خالصی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عنبرآباد در مدرسه دخترانه حجاب حاضر و در خصوص اهمیت دوستی با خدا برای دانش‌آموزان دختر این مدرسه سخن راند. در این نشست حجت الاسلام والمسلمین خالصی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و همچنین دعوت از دانش

 

به گزارش پایگاه خبری سفیر جنوب حجت الاسلام والمسلمین خالصی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عنبرآباد در مدرسه دخترانه حجاب حاضر و در خصوص اهمیت دوستی با خدا برای دانش‌آموزان دختر این مدرسه سخن راند.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین خالصی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و همچنین دعوت از دانش آموزان جهت شرکت در مراسم پر فیض دعا و نیایش و احیاء لیالی قدر و سوگواری شهادت مظلومانه مولای متقیان امیر مومنان علی ابن ابیطالب علیه السلام گفت: خداوند متعال در قرآن تصریح نموده که در روز قیامت گروهی از منحرفان و کسانی که مشمول عذاب الهی می‌شوند از دوستان و همنشینان ناباب خود می‌نالند.

وی افزود: تبدیل شدن دوستی غیر پرهیزگاران به عداوت در روز قیامت طبیعی است، چرا که هر کدام از ٱنها دیگری را عامل بدبختی و بیچارگی خود می‌شمرد؛ غیرمتقین در روز قیامت به یکدیگر می‌گویند: تو بودی که دنیا را در نظر من زینت دادی و مرا به آن تشویق و ترغیب نمودی ولی پرهیزگاران که از رستگاران روز قیامت هستند به یکدیگر چنین سخن نمی‌گویند زیرا که پیوند دوستی آنها جاودانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنبرآباد بیان کرد: چه بسیار جوانانی که به علت رفاقت با افراد بی‌لیاقت فاسد و منحرف گشته و آن گاه جز حسرت و اندوه حاصل کارشان چیزی نیست.

وی افزود: آیه 27 سوره فرقان خداوند متعال می‌فرماید: ای وای بر من! کاش فلانی را به عنوان دوست بر نمی‌گزیدم پس باید با دقت دوستان خود را گزینش و سنجیده عمل کنیم و خود نیز بکوشیم دوستان خوبی برای دوستان‌مان باشیم که یکدیگر را به سعادت و جاودانگی برسانیم

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.