• تاریخ انتشار : دوشنبه 22 می 2023 - 17:10
  • کد خبر : 446
  • چاپ خبر
به مناسبت روز دختران

همزمان با دهه کرامت و روز دختر از دختر شهید محمد رئیسی مقدم تجلیل شد

به گزارش پایگاه خبری سفیر جنوب به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران عنبرآباد صبح امروز بمناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر از دختر شهید محمد رئیسی مقدم با حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در محل دبیرستان دخترانه نمونه دولتی رضوان با

به گزارش پایگاه خبری سفیر جنوب به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران عنبرآباد صبح امروز بمناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر از دختر شهید محمد رئیسی مقدم با حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در محل دبیرستان دخترانه نمونه دولتی رضوان با اهدای گل و هدیه تجلیل شد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان عنبرآباد در این دیدار از دختران معظم شهدا به عنوان نمادهای روشن عفت و پاکدامنی یاد کرد و اظهار داشت: امروز بحمداللَّه بسیاری از فرزندان شهیدان و جانبازان ما در دانشگاهها، در رتبه‌های علمی فارغ التحصیل شدند یا در شرف فارغ التحصیلی هستند؛ مبادا امواج گوناگون، شمارا از آن ریشه‌ی باارزشی که دارید، غافل کند. چراکه ریشه شما همان شهادت است. من و شما فرزندان شهدا باید با مطالعه تحصیل و تهذیب راه پدرانمان ادامه بدهیم.

 

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.