• تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مارس 2023 - 7:32
  • کد خبر : 70
  • چاپ خبر
رماندار عنبرآباد خبرداد:

پایانه صادراتی خرما در عنبرآباد احداث خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری سفیر جنوب  افشاری پور به نشستی که با نمایندگان شرکت کشت و صنعت جیرفت داشت اشاره کرد و گفت: راه اندازی پایانه صادراتی خرما در عنبرآباد مصوب و در مرحله عملیاتی شدن قرار گرفت. فرماندار عنبرآباد با اشاره به ظرفیت‌های عظیم خرما در این شهرستان، گفت: بازار خرما در عنبرآباد به

به گزارش پایگاه خبری سفیر جنوب  افشاری پور به نشستی که با نمایندگان شرکت کشت و صنعت جیرفت داشت اشاره کرد و گفت: راه اندازی پایانه صادراتی خرما در عنبرآباد مصوب و در مرحله عملیاتی شدن قرار گرفت.

فرماندار عنبرآباد با اشاره به ظرفیت‌های عظیم خرما در این شهرستان، گفت: بازار خرما در عنبرآباد به یک بازار ملی و بین‌المللی تبدیل شده که فروشندگان و خریداران از شهرها و استان‌های هم‌جوار جهت خرید و فروش خرما در عنبرآباد حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: در همین راستا وجود پایانه صادراتی خرما در عنبرآباد نقش مهمی در جهت معرفی خرمای با کیفیت عنبرآباد در سطح بین‌المللی خواهد داشت.

افشاری پور گفت: طی یک تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین فرمانداری عنبرآباد، شرکت کشت و صنعت جیرفت و اداره کل صمت جنوب کرمان پایانه صادراتی خرما در عنبرآباد احداث خواهد شد.

وی افزود: فرایند مکاتبات اداری و اخذ مجو‌ز‌های لازم از امروز آغاز شد.

شایان ذکر است؛ پایانه صادراتی خرما عنبرآباد در مسیر بزرگراه خلیج فارس و در زمین‌های شرکت کشت و صنعت جیرفت در محدوده شهرستان عنبرآباد احداث خواهد شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.