• تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آگوست 2024 - 14:46
  • کد خبر : 2886
  • چاپ خبر
صبح امروز صورت گرفت؛

آئین تکریم از حجت‌الاسلام بامری امام جمعه سابق عنبرآباد 

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب؛ صبح امروز آئین تکریم از حجت الاسلام بامری امام جمعه سابق شهرستان در جلسه شورای اداری با حضور یزدان افشاری پور فرماندار عنبرآباد، رئیس دادگستری و دادستان عنبرآباد، معاونین فرمانداری، بخشداران، فرمانده انتظامی، جانشین سپاه، مسئول تبلیغات اسلامی، شهرداران واعضای شورای شهر، مسئول ستاد نماز جمعه و سایر مسئولین در

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب؛ صبح امروز آئین تکریم از حجت الاسلام بامری امام جمعه سابق شهرستان در جلسه شورای اداری با حضور یزدان افشاری پور فرماندار عنبرآباد، رئیس دادگستری و دادستان عنبرآباد، معاونین فرمانداری، بخشداران، فرمانده انتظامی، جانشین سپاه، مسئول تبلیغات اسلامی، شهرداران واعضای شورای شهر، مسئول ستاد نماز جمعه و سایر مسئولین در محل فرمانداری عنبرآباد برگزارشد.

 

یزدان افشاری پور فرماندار شهرستان عنبرآباد در جلسه شورای اداری گفت: بزرگترین توفیق خادمان مردم در دولت این است که گره ای از کار مردم عزیز باز کنیم.

 

وی گفت: آرزوی توفیق برای دولت مردان دولت جدید داریم تا شاهد سرافرازی بیش از پیش ایران اسلامی عزیزمان در دنیا باشیم.

 

افشاری پور خاطرنشان کرد: حجت الاسلام بامری امام جمعه سابق با پشتکار و اخلاص در امورات مختلف سرآمد بودند و ان شاالله این بزرگوار همیشه موفق و موید باشند و همیشه بیاد مردم عزیز عنبرآباد باشند.

 

فرماندار عنبرآباد گفت شهرستان عنبرآباد از حیث مسائل مختلف عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و معیشتی عقب بود که بحمدلله در دولت شهید آیت الله رئیسی بطور جد دنبال شد و با وحدت رویه ای که پرچم دار آن امام جمعه محترم بودند خدمات شایانی در این سه سال انجام شد.

 

وی افزود: تلاش و کار خستگی ناپذیر کارمندان ادارات عنبرآباد بر کسی پوشیده نیست و الحمدلله همگی نمونه هستند.

 

افشاری پور بیان داشت: اقدامات زیربنایی زیادی در دوسال اخیر با کمک به شورای شهر و شهرداران در سطح شهرستان انجام شده و این جهش توسعه و پیشرفت مدیون تلاش، وحدت و برنامه ریزی های کارشناسانه است.

 

وی اظهار داشت: با تحولاتی که در دولت ایجاد شد به هیچ عنوان نباید خدمت رسانی به مردم و کشور تعطیل شود تا در پیشگاه خداوند متعال، مردم و خود شرمنده نباشیم.

 

در این جلسه از خدمات ارزنده حجت‌الاسلام والمسلمین حمید بامری امام جمعه سابق عنبرآباد طی سه سال تصدی نهاد امامت جمعه در این شهرستان تقدیر بعمل آمد.

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.