• تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 سپتامبر 2024 - 11:20
  • کد خبر : 2918
  • چاپ خبر
فرمانده انتظامی عنبرآباد

استفاده از نگهبان در باغات کشاورزی به پیشگیری از سرقت

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب؛ فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد با اشاره به در پیش بودن فصل برداشت محصول خرما استفاده از نگهبان در باغات کشاورزی را از عوامل بازدارنده در پیشگیری از سرقت خرما برشمرد. حسن بژندی گفت : در فصل برداشت محصولات خرما در شهرستان عنبرآباد گشت های پلیس و رضویون بسیج بصورت محسوس

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب؛ فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد با اشاره به در پیش بودن فصل برداشت محصول خرما استفاده از نگهبان در باغات کشاورزی را از عوامل بازدارنده در پیشگیری از سرقت خرما برشمرد.

حسن بژندی گفت : در فصل برداشت محصولات خرما در شهرستان عنبرآباد گشت های پلیس و رضویون بسیج بصورت محسوس تر در سطح شهرستان فعال می شوند.

وی افزود : کشاورزان جهت پیشگیری از سرقت محصولات مزارع و باغات که فاقد دیوار و حفاظ هستند در بازه حدود یک ماهه برداشت محصول نسبت به گماردن نگهبان با صلاحیت جهت پیشگیری از سرقت در مزارع و باغات اقدام لازم را بعمل آورند تا گشت زنی مداوم در باغات داشته باشند.

فرمانده انتظامی عنبرآباد خاطرنشان کرد : باغداران و کشاورزان عزیز به هشدارهای پلیس از جمله گماردن نگهبان دائم و مورد اطمینان در باغات عدم نگهداری خرمای بسته بندی شده در باغات و منازل خصوصا شب ها ، انتقال محصولات بصورت روزانه به سردخانه ، عدم پارک موتورسیکلت و خودرو در محیط های تاریک و خلوت ، قفل و زنجیر کردن موتورسیکلت ها به شیی ثابت وهمچنین عدم بکارگیری کارگران فصلی نامطمئن در باغات و منازل توجه کنند و موارد مشکوک را به پلیس گزارش دهند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.