• تاریخ انتشار : شنبه 24 آگوست 2024 - 10:04
  • کد خبر : 2843
  • چاپ خبر
فرماندار عنبرآباد:

اشتغال یکهزار و ۶۹۰ نفر در دولت سیزدهم

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب؛ به مناسبت هفته دولت یزدان افشاری‌ پور در جمع نمازگزاران در مصلی الغدیر شهرستان عنبرآباد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، گفت: شهیدان رجایی و باهنر مصداق خدمتگزارانی صدیق بودند و تلاش آنها صادقانه بود.   فرماندار عنبرآباد با گرامیداشت یاد شهدای خدمت شهید آیت الله رئیسی و آرزوی

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب؛ به مناسبت هفته دولت یزدان افشاری‌ پور در جمع نمازگزاران در مصلی الغدیر شهرستان عنبرآباد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، گفت: شهیدان رجایی و باهنر مصداق خدمتگزارانی صدیق بودند و تلاش آنها صادقانه بود.

 

فرماندار عنبرآباد با گرامیداشت یاد شهدای خدمت شهید آیت الله رئیسی و آرزوی موفقیت و توفیق برای دولت چهاردهم، ابراز کرد: کمی و کاستی ها همیشه بوده اما خدمتگزاران مردم با تمام تلاش در راه رفع این‌ مشکلات قدم در عرصه های مختلف گذاشتند.

 

وی بیان کرد: گر چه برای رفع مشکلات تمام توان را به کار بردیم اما از وجود کمبودهای سوخت و آب آشامیدنی عذرخواهی می کنیم این کمبودها و مشکلات به واسطه افراد سودجویی است که همیشه در مسیر خدمت رسانی خلل ایجاد می کنند.

 

افشاری پور اظهار کرد: کارهای عمرانی خوبی در یکسال گذشته به همت مسئولین و با وحدت رویه ای که حجت الاسلام بامری امام جمعه وقت ایجاد کرد، صورت گرفت.

 

فرماندار عنبرآباد از افتتاح و کلنگ زنی ۵۱ پروژه در هفته دولت خبر داد و عنوان کرد: در این هفته در عنبرآباد ۵۱ پروژه با اعتبار یکهزار میلیارد تومان در آستانه افتتاح یا کلنگ زنی است.

 

وی اضافه کرد: در دولت سیزدهم در موارد مختلف زمینه اشتغال یکهزار و ۶۹۰ نفر فراهم شد که در آینده موارد و جزئیات آن در رسانه ها منتشر خواهد شد.

 

افشاری پور اظهار کرد: در گذشته عدم توسعه یافتگی سطح شهر و محرومیت روستاها باعث عقب افتادگی شهرستان شد که در دولت آیت الله رئیسی احداث و تکمیل راه های ارتباطی و زیر ساختی آغاز شد تا امروز شاهد کارهای شاخصی در این حوزه ها باشیم.

 

فرماندار عنبرآباد خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۵۰ درصد اعتبار عمرانی شهرستان افزایش یافت و بالغ بر ۲۵۶ میلیارد تومان در حوزه های مختلف تخصیص داده شد.

 

وی بیان کرد: در حوزه راه و ارتباطات در بسیاری از نقاط دور افتاده شهرستان پروژه هایی در حال انجام است.

 

افشاری پور بیان کرد: در برهه ای از زمان ۸۵ درصد خیابانها و کوچه های شهر عنبرآباد خاکی بود و این در خور شان مردم ما نبود که به همت شورای اسلامی و شهردار عنبرآباد ۸۰ هزار متر از خیابان‌ها آسفالت شده و در آینده نزدیک نیز ۲۰۰ هزار متر مربع آسفالت خواهد شد.

 

فرماندار عنبرآباد ابراز کرد: از افتخارات دولت سیزدهم در عنبرآباد این بود که سه انتخابات بسیار مهم، حساس و سنگین را در کمال سلامت و امنیت برگزار کرد در حالی که در گذشته وضعیت این شهرستان در برگزاری انتخابات در سیستم های امنیتی و وزارت کشور قرمز اعلام شده بود اما به فضل الهی و همدلی ستاد انتخابات و شورای تامین و شورای نگهبان با این وحدت و سرلوحه قرار دادن چهار مولفه مورد اشاره مقام معظم رهبری بهترین انتخابات برگزار شد.

 

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.