• تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 ژوئن 2024 - 10:59
  • کد خبر : 2476
  • چاپ خبر
امام جمعه عنبرآباد:

اصلاح الگوی کشت یکی از مهمترین راهکارها برای جلوگیری از ضرر و زیان بخش کشاورزی است

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد همزمان با دومین روز از هفته جهاد کشاورزی مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی عنبرآباد با امام جمعه شهرستان دیدار کردند. حجت‌الاسلام بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد با ابراز رضایت از عملکرد جهاد کشاورزی طی سال گذشته از مدیر و پرسنل جهاد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد همزمان با دومین روز از هفته جهاد کشاورزی مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی عنبرآباد با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد با ابراز رضایت از عملکرد جهاد کشاورزی طی سال گذشته از مدیر و پرسنل جهاد کشاورزی قدر دانی کرد .

وی با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در این شهرستان افزود : جهاد کشاورزی باید در خصوص جلوگیری از کشت‌های  بی رویه و ترویج کشت‌های جدید برنامه ریزی نماید و با اطلاع رسانی و آموزش سطح دانش کشاورزان را بالا ببرد.

وی افزود : جهاد کشاورزی عنبرآباد  در زمینه ترویج زکات و سایر برنامه‌های فرهنگی جهادی عمل نموده و در بین ادارات پیشرو بوده است.

ابوالحسن پیرنیا مدیر جهاد کشاورزی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کشاورزی شهرستان عنبرآباد گفت: این شهرستان با سطحی بیش از ۴۰هزار هکتار محصولات زراعی و باغی سالانه بیش از یک میلیون تن محصول تولید و به بازارهای داخلی و خارجی روانه می کند.

وی افزود : جهاد کشاورزی شهرستان با یک تیمی جوان و نخبه در همه زمینه‌ها امورات مربوطه را انجام می‌دهند و عملکرد خوبی را در سال گذشته رقم زده‌اند.

وی افزود: از مهمترین برنامه‌های جهاد کشاورزی در این شهرستان اصلاح الگوی است که در این راستا برنامه‌ریزی برای توسعه گلخانه‌ها کشت ارقام کم آب بر از جمله انگور توسعه ارقام صادراتی خرما و …. صورت گرفته است.

پیرنیا به معضل بحرانی آفت سوسک سرخرطومی حنایی خرما در این شهرستان اشاره کرد و افزو : در این راستا یک  اکیپ مجرب ۱۰نفره هر روز کار پایش را انجام می‌دهند و در این زمینه نیازمند افزایش اعتبارات برای ریشه کن کردن این آفت خطرناک هستیم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.