• تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اکتبر 2024 - 4:55
  • کد خبر : 3079
  • چاپ خبر

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در روستای مهتابی زیارت عنبرآباد 

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب مدرسه ۶کلاسه خیرساز زنده یاد “اشکان برقعی” با زیر بنای ۶۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان در روستای مهتابی زیارت شهرستان عنبرآباد با حضور مسئولان شهرستان و جمعی از خیرین به بهره برداری رسید. حجت‌الاسلام منصفی امام جمعه عنبرآباد در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب مدرسه ۶کلاسه خیرساز زنده یاد “اشکان برقعی” با زیر بنای ۶۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان در روستای مهتابی زیارت شهرستان عنبرآباد با حضور مسئولان شهرستان و جمعی از خیرین به بهره برداری رسید.

حجت‌الاسلام منصفی امام جمعه عنبرآباد در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز گفت: امیدواریم اینگونه حرکات در سطح جامعه مستمر باشد.

وی خاطرنشان کرد: هر ساله دانش آموزان بسیاری در این مدرسه درس می‌خوانند و به مراحل بالاتر پیشرفت می‌کنند تا بتوانند آینده خوبی برای خود و افراد جامعه را به بهترین شکل ممکن رقم بزنند.

توکلی مسئول آموزش و پرورش عشایری  عنبرآباد در حاشیه افتتاح این مراسم گفت: مدرسه خیر ساز ۶ کلاسه با ۶۵۰ متر فضا آموزشی در زمینی به مساحت ۲ هزار متر ساخته شد.

وی بیان کرد: با افتتاح این مدرسه ۱۵۰ دانش آموز دختر و پسر در روستای مهتابی زیارت از فضای آموزشی مناسب بهرمند شدند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خانواده خیر زنده یاد اشکان برقعی تجلیل بعمل آمد.

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.