• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 جولای 2024 - 19:27
  • کد خبر : 2721
  • چاپ خبر
بمناسبت هفته بهزیستی؛

افتتاح مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی عمومی صدای زندگی در عنبرآباد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب صبح امروز با حضور افشاری پور فرماندار  و جمعی از مسئولان شهرستان عنبرآباد مرکز«مشاوره و خدمات روانشناسی عمومی صدای زندگی» افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. در ابتدا سرحدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد گفت: این مرکز تحت نظارت بهزیستی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال و به

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب صبح امروز با حضور افشاری پور فرماندار  و جمعی از مسئولان شهرستان عنبرآباد مرکز«مشاوره و خدمات روانشناسی عمومی صدای زندگی» افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در ابتدا سرحدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد گفت: این مرکز تحت نظارت بهزیستی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال و به منظور پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی راه اندازی و فعالیت خود را آغاز کرد.

در ادامه یزدان افشاری پور فرماندار شهرستان عنبرآباد در این مراسم با گرامیداشت هفته بهزیستی از خدمات مختلف این سازمان تقدیر کرد و افزود: اجرای برنامه‌های مختلف مانند میز خدمت، مراکز مشاوره، اورژانس اجتماعی و توانمندسازی جامعه هدف از اقدامات مفید بهزیستی است که انتظار داریم با همکاری سایر دستگاه ها این برنامه‌ها همچنان با قوت ادامه یابد.

‌قابل ذکر است این مرکز مشاوره در بخش‌های مختلفی درمان اختلالات روانشناختی مانند اضطراب، وسواس و همچنین مشاوره‌های کودک و نوجوانان، پیش از ازدواج، زوج درمانی، مشاوره فردی، مشاوره تحصیلی و … ارائه خدمت می‌کند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.