• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 آگوست 2024 - 13:22
  • کد خبر : 2907
  • چاپ خبر
بمناسبت هفته دولت

افتتاح پروژه‌های برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۱۶۴میلیارد ریال در عنبرآباد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب؛ بمناسبت هفته دولت باحضور جمعی از مسئولان شهرستان پروژه‌های برق رسانی،توسعه ورفع افت ولتاژ با اعتباری بالغ بر ۱۶۴میلیارد ریاضل در شهرستان به بهره برداری رسید.   مسعود پور حیدری مدیر برق شهرستان عنبرآباد در حاشیه افتتاح گفت: پروژه تأمین برق روستای نظم آباد به نمایندگی از ۳۰طرح برق شهرستان

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب؛ بمناسبت هفته دولت باحضور جمعی از مسئولان شهرستان پروژه‌های برق رسانی،توسعه ورفع افت ولتاژ با اعتباری بالغ بر ۱۶۴میلیارد ریاضل در شهرستان به بهره برداری رسید.

 

مسعود پور حیدری مدیر برق شهرستان عنبرآباد در حاشیه افتتاح گفت: پروژه تأمین برق روستای نظم آباد به نمایندگی از ۳۰طرح برق شهرستان امروز بصورت همزمان افتتاح شد.

 

وی گفت: این پروژه‌ها شامل نصب ۲۳دستگاه پست هوایی،۳/۶کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۳۲کیلومتر شبکه فشار ضعیف می‌باشد که اعتباری بالغ بر ۱۶۴میلیارد ریال هزینه شده است.

 

پور حیدری اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه‌ها تلاش برای افزایش رضایتمندی مشترکان،استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود و تامین برق پایدار ومطمئن در سطح شهرستان می‌باشد.

 

همچنین فرماندار عنبرآباد در این مراسم از زحمات مدیر و کارکنان اداره برق عنبرآباد که در گرمای امسال موفق عمل کردند تقدیر وتشکر کرد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.