• تاریخ انتشار : جمعه 24 می 2024 - 8:58
  • کد خبر : 2366
  • چاپ خبر
به مناسبت سوم خرداد ماه؛

اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان عنبرآباد برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، اولین جلسه ستاد انتخابات باحضور یزدان افشاری پور فرماندار عنبرآباد، معاون عمرانی فرمانداری و سایر اعضا جلسه ستاد انتخابات شهرستان عنبرآباد در محل دفتر فرماندار برگزار شد.   افشاری پور فرماندار عنبرآباد با بیان اینکه همگی از شهادت رئیس جمهور و همراهان متاثر شدیم گفت: تاکید حضرت آقا و مدیر

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، اولین جلسه ستاد انتخابات باحضور یزدان افشاری پور فرماندار عنبرآباد، معاون عمرانی فرمانداری و سایر اعضا جلسه ستاد انتخابات شهرستان عنبرآباد در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

 

افشاری پور فرماندار عنبرآباد با بیان اینکه همگی از شهادت رئیس جمهور و همراهان متاثر شدیم گفت: تاکید حضرت آقا و مدیر اجرایی قوه مجریه و هیأت دولت این است که یک لحظه کار و خدمات رسانی روی زمین نماند.

 

وی گفت: انتخابات کلید خورده است و باید ظرف مدت ۳۸ روز اجرایی شود و فرصت بسیار محدود است باید تمام ظرفیت شهرستان جهت برگزاری انتخابات بکار گرفته شود.

 

افشاری پور بیان کرد: تجربه بسیار خوبی در انتخابات قبلی داریم و مجموعه مدیریت شهرستان ثابت کرد می‌تواند با نیروهای جوان با انگیزه خدایی کار را به بهترین نحو انجام بدهند.

 

وی افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از انتخابات امن وبی حاشیه بود که در سطح شهرستان برگزار شد و از همین تجربه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری استفاده خواهیم کرد.

 

فرماندار عنبرآباد اظهار کرد: باید فضا را به سمتی ببریم که رای تمام افراد در تمام نقاط شهرستان گرفته شود و مشارکت نسبت به دوره قبل بیشتر شود.

 

وی بیان داشت:همه باید در جهت برگزاری انتخابات پرشور همکاری لازم را داشته باشند

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.