• تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 سپتامبر 2024 - 6:21
  • کد خبر : 2961
  • چاپ خبر
گزارش تصویری

برپایی نمایشگاه اسوه در عنبرآباد

یه گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، نمایشگاه اسوه پایگاه‌های مقاومت بسیج به همت تعلیم و تربیت ناحیه و با حضور پایگاه مقاومت بسیج شهری و روستایی در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عنبرآباد برگزار شد. در این نمایشگاه عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران و برادران در قالب عکس، فیلم، کلیپ، بنر، حجاب و عفاف، صنایع

یه گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، نمایشگاه اسوه پایگاه‌های مقاومت بسیج به همت تعلیم و تربیت ناحیه و با حضور پایگاه مقاومت بسیج شهری و روستایی در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

در این نمایشگاه عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران و برادران در قالب عکس، فیلم، کلیپ، بنر، حجاب و عفاف، صنایع دستی، هنر‌های تجسمی و تولیدات خانگی در معرض دید گذاشته شد.

سرهنگ ایوب سنجری فرمانده سپاه شهرستان عنبرآباد هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی ظرفیت‌ها و خلاقیت‌های بسیج و شناسایی توانمندی‌های بسیجیان در حوزه‌های مختلف و تعامل و تعمیم تجارب و الگو‌های موفق پایگاه‌های اسوه به سایر پایگاه‌ها عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله خالصی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عنبرآباد طی بازدید از این نمایشگاه جشنواره پایگاه‌های اسوه را بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای بسیج دانست و گفت: برگزاری نمایشگاه می‌تواند فرصتی برای تبیین فعالیت‌ها و بستری برای ایجاد رقابت و تبادل تجربیات باشد.

پایگاه‌های منتخب توسط هیئت ارزیابی سپاه شهرستان به مرحله نمایشگاه‌های استانی راه خواهند یافت.

ودرپایان ازفرماندهان پایگاه های مقاومت که درنمایشگاه حضور پیدا کرده بودند تجلیل بعمل آمد.


لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.