• تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 می 2024 - 20:29
  • کد خبر : 2395
  • چاپ خبر
شامگاه امشب

تالارهای پذیرایی عنبرآباد بازدید شدند

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد بازرسین بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد اقدام به اجرای طرح تشدید بازدید و کنترل تالارهای پذیرایی در عنبرآباد کردند. طی این روزها، تالارهای پذیرایی میزبان مراسم‌های جشن، عقد و عروسی می‌باشند و با توجه به تعداد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد بازرسین بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد اقدام به اجرای طرح تشدید بازدید و کنترل تالارهای پذیرایی در عنبرآباد کردند.
طی این روزها، تالارهای پذیرایی میزبان مراسم‌های جشن، عقد و عروسی می‌باشند و با توجه به تعداد زیاد این مراسم می‌بایست شرایط بهداشت محیطی تالارها به شکل صحیح و مطلوب به منظور حفظ سلامت مهمانان و شهروندان مهیا باشد.

بازرسین بهداشت محیط ضمن بازدید و ارائه آموزش به کلیه مسئولان تالارهای پذیرایی، وضعیت آب آشامیدنی و مصرفی، غذای توزیع شده در تالارها، وضعیت سرویس‌های بهداشتی، وضعیت دفع زباله و وضعیت ایمنی تالارها را مورد بررسی قرار دادند.

طی بازدید سرزده از مراکز مورد نظر، وضعیت بهداشتی مورد بررسی قرار گرفت که خوشبختانه وضعیت بهداشتی مطلوب و مورد خاصی مشاهده نگردید.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.