• تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آگوست 2024 - 10:36
  • کد خبر : 2748
  • چاپ خبر
نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد تأکید کرد:

تداوم نظارت شبانه‌روزی بر توزیع آرد و نان 

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، بهنام سعیدی در دیدار اعضای شورای آرد و نان و اتحادیه نانوایان شهرستان جیرفت خواستار تشدید نظارت بر بازار آرد و نان شهرستان جیرفت شد و گفت: در زمینه توزیع آرد و نان مشکل

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، بهنام سعیدی در دیدار اعضای شورای آرد و نان و اتحادیه نانوایان شهرستان جیرفت خواستار تشدید نظارت بر بازار آرد و نان شهرستان جیرفت شد و گفت: در زمینه توزیع آرد و نان مشکل و کمبودی وجود ندارد و متولیان امر باید به صورت شبانه روزی بر عملکرد نانوایی‌ها نظارت داشته باشند.

وی افزود: یکی از اقدامات اساسی دولت راه‌اندازی سامانه هوشمند نانوایی‌ها است که  به صورت غیر مستقیم از قاچاق آرد جلوگیری می‌کند و این مهم باید با جدیت پیگیری شود.

وی ابراز کرد: با پیگیری‌های لازم در بخش‌های ساردوئیه و بلوک سهمیه توزیع آرد این مناطق افزایش خواهد یافت تا مردم در تأمین نان به عنوان قوت غالب مشکلی نداشته باشند.

سعیدی با اشاره به اینکه فرسوده بودن تجهیزات نانوایی‌ها موجب پایین آمدن کیفیت نان می‌شود ، تصریح کرد: با پیگیری‌های لازم و دیدار با مسئولان استانی و کشوری مشکل ارائه تسهیلات به واحدهای صنف نانوایی بررسی خواهد شد و از بهسازی و نوسازی واحدهای نانوایی حمایت می‌کنیم.

نماینده مردم شریف جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اتحادیه نانوایان برای ایجاد رقابت در واحدهای تولیدی نان از سرمایه گذاری جدید در این بخش حمایت کند  و در مناطقی که نیاز به احداث نانوایی باشد مجوزهای لازم را صادر نماید.

گفتنی است در این نشست رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان جیرفت ضمن بیان بخشی از مشکلات و چالش‌های موجود ابراز امیدواری کرد که با حمایت دکتر بهنام سعیدی نماینده مردم شریف جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در جهت رفع این مشکلات گام‌های موثری برداشته شود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.