• تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 سپتامبر 2024 - 14:01
  • کد خبر : 3043
  • چاپ خبر

تصادف مرگبار سواری پژو سوخت بر در عنبرآباد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب رئیس پلیس راه عنبرآباد از عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از حمل بار غیر متعارف سوخت قاچاق باعث مرگ ۳نفر از سرنشینان سواری ۴۰۵ شد و گفت: روز گذشته یک فقره تصادف در جاده فرعی روستایی ده رضا از توابع عنبراباد رخ داد که بلافاصله عوامل پلیس در

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب رئیس پلیس راه عنبرآباد از عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از حمل بار غیر متعارف سوخت قاچاق باعث مرگ ۳نفر از سرنشینان سواری ۴۰۵ شد و گفت: روز گذشته یک فقره تصادف در جاده فرعی روستایی ده رضا از توابع عنبراباد رخ داد که بلافاصله عوامل پلیس در محل حاضر شدند.

ابوذر شیخی پور  بیان کرد: در این خودرو ۲ نفر برادر با یک نفر پسر عموی آنها که داخل خودرو و اهل دلگان استان سیستان و بلوچستان می‌باشند و به مقصد  (دلگان ) در حال حرکت بوده که از مسیر حرکت خود خارج و پس از بجای گذاشتن ۸۰ متر آثار کشیدگی لاستیک و چند مرحله نزول حین واژگونی در حاشیه جاده انرژی آن تخلیه و متوقف می شود  و در اثر این تصادف متاسفانه ۳نفر از سرنشینان خودرو کاملا در آتش می‌سوزند.

وی عنوان کرد: تردد خودرو‌های شوتی حوادث تلخی را رقم می زند و جولان این خودرو‌ها به یکی از چالش‌های جدی تبدیل شده است هر چند نظارت‌های پلیس برای برخورد و توقیف این خودرو‌ها در جاده‌ها تشدید شده است، اما شوتی سوار‌ها آنچنان بی محابا در جاده‌ها با سرعت‌های جنون آمیز رانندگی می‌کنند که جان خودشان که هیچ! جان دیگر استفاده کنندگان از راه را نیز به خطر می‌اندازند.

رئیس پلیس راه عنبرآباد گفت:  تعداد زیادی بر اثر تصادفات خودرو‌های سوخت بر در جاده‌ها جان خود را از دست داده اند.

شیخی پور با اشاره به اینکه حمل سوخت قاچاق در داخل اتاق خودرو با مشک، ترفند این افراد است که هزار تا ۲ هزار لیتر سوخت را جاساز می‌کنند افزود: همین کار باعث ایجاد اختلال در تعادل خودرو به ویژه در عارضه‌های هندسی جاده نظیر پیچ و خم‌ها شده و خودرو به‌صورت غیرارادی بی تعادل و از جاده خارج و واژگون می‌شود.

وی بیان کرد: این وضعیت همراه با حرکت تهاجمی و سرعت غیرمجاز و رانندگی تحت استرس زیاد شدت حوادث را افزایش می‌دهد که گاهاً باعث انفجار، حریق و افزایش تلفات و خسارات ناشی از تصادف خودرو‌های حامل قاچاق سوخت می‌شوند.

رئیس پلیس عنبرآباد با اشاره به اینکه علت حادثه عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از حمل بار غیرمتعارف سوخت قاچاق تشخیص داده شده است، تصریح کرد: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.