• تاریخ انتشار : یکشنبه 9 ژوئن 2024 - 3:06
  • کد خبر : 2473
  • چاپ خبر
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد:

تعیین ضرب‌الاجل ۳ ماهه برای پیمانکار مس کرور

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد از تعیین ضرب‌الاجل ۳ ماهه برای پیمانکار مس کرور خبر داد و گفت: پیمانکار باید در این مدت فعالیت خود را آغاز کند و در غیر این صورت طبق قانون برخورد لازم با آن صورت خواهد گرفت. بهنام سعیدی صبح امروز در نشست با مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران،

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد از تعیین ضرب‌الاجل ۳ ماهه برای پیمانکار مس کرور خبر داد و گفت: پیمانکار باید در این مدت فعالیت خود را آغاز کند و در غیر این صورت طبق قانون برخورد لازم با آن صورت خواهد گرفت.

بهنام سعیدی صبح امروز در نشست با مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران، با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب معدن مس کرور در شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: این معدن به‌عنوان یکی از بزرگترین معادن مس با ذخیره قابل توجه می‌تواند در چرخه تولید و اشتغال به دستاوردهای بسیار بزرگی برسد و جوانان زیادی از این منطقه در آن مشغول به کار شوند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پس از واگذاری بهره‌برداری اجرایی این معدن‌ از شرکت ملی مس ایران به پیمانکار بخش خصوصی و با توجه به لزوم توسعه اشتغال جوانان منطقه، ضرورت فعال شدن این معدن با قید فوریت نمایان است.

سعیدی اظهار امیدواری کرد که با انجام تعهدات سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این معدن بزودی شاهد احداث کارخانه، شروع فعالیت‌های اجرایی معدن و اشتغالزایی جوانان منطقه باشیم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.