• تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آگوست 2024 - 11:43
  • کد خبر : 2785
  • چاپ خبر
دیر‌کل سازمان حج و زیارت استان کرمان خبر داد:

ثبت‌نام ۶۷ هزار کرمانی برای پیاده‌روی اربعین

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از پایگاه خبری راه آرمان محمدعلی ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان »؛ گفت: تا امروز صبح در سطح استان ۶۷ هزار و ۹۲۴ زائر برای پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۳۸ هزار و ۷۱۴ نفر مرد و 

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از پایگاه خبری راه آرمان محمدعلی ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان »؛ گفت: تا امروز صبح در سطح استان ۶۷ هزار و ۹۲۴ زائر برای پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۳۸ هزار و ۷۱۴ نفر مرد و  ۲۹ هزار و ۲۱۰ نفر زن هستند.

مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان کرمان ادامه داد: از سه بسته بیمه ارائه شده، ۳۲ هزار و ۱۶۹ نفر بسته ۸۰ هزار تومانی، ۳۲ هزار و ۶۴۳  نفر بسته بیمه ۱۰۰ هزار تومانی و بقیه زائران بسته بیمه دوم ۳ هزار و ۱۱۲ نفر را برای سفر اربعین خود در سامانه سماح انتخاب کرده‌اند.

وی بیان کرد: تعداد ۴۴ هزار و ۵۷ زائر خروجی مرز شلمچه را انتخاب کرده‌اند، همچنین ۱۸ هزار و ۳۱۵ نفر مرز مهران، ۲ هزار و ۹۷۶ نفر نیز مرز خسروی و  هزار و ۲۸۱  نفر را برای خروج از کشور انتخاب کرده‌اند.

ایرانمنش عنوان کرد: تاکنون تعداد هزار و ۱۱۴ نفر از زائران کرمانی مرز هوایی و ۷۶۳ نفر از زائران قطار، ۳۲ هزار و ۱۷ نفر وسیله شخصی و ۳۱ هزار و ۸۱۹ نفر اتوبوس را برای سفر خود انتخاب کرده‌اند.

مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان کرمان خاطرنشان کرد: بیش‌ترین ثبت‌نام خروجی زائران کرمانی ۵ هزار و ۷۳۴ نفر برای روز بیستم مردادماه و بیش‌ترین ورودی زائران کرمانی برای بازگشت ۱۴ هزار و ۶۳۱ نفر در ۳۱ مردادماه اعلام شده است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.