• تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آگوست 2024 - 10:49
  • کد خبر : 2759
  • چاپ خبر
فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد خبر داد:

دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در عنبرآباد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در عنبرآباد خبر داد و گفت :طی عملیات‌های ضربتی پلیس امنیت عمومی این فرماندهی ۳ عامل تیراندازی و شرارت در این شهرستان دستگیر شدند.   حسن بژندی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عنبرآباد بیان کرد : در پی وقوع دو فقره

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در عنبرآباد خبر داد و گفت :طی عملیات‌های ضربتی پلیس امنیت عمومی این فرماندهی ۳ عامل تیراندازی و شرارت در این شهرستان دستگیر شدند.

 

حسن بژندی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عنبرآباد بیان کرد : در پی وقوع دو فقره تیراندازی منجر به جرح یک شهروند خسارت به ۲ خودرو و قدرت‌نمایی ۳ نفر با سلاح گرم در سطح شهرستان ماموران پلیس امنیت عمومی به سرعت وارد عمل شدند.

 

وی افزود : در این راستا ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی این افراد را شناسایی و آنان را طی چند عملیات ضربتی دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی عنبرآباد خاطرنشان کرد : از جمله جرائم این ۳ متهم می‌توان به حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز، اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی منجر به  جرح و خسارت خودرو شهروندان، ایجاد رعب و وحشت و قدرت‌نمایی با سلاح ممنوعه اشاره کرد که ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.