• تاریخ انتشار : دوشنبه 9 سپتامبر 2024 - 4:47
  • کد خبر : 2948
  • چاپ خبر
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

دولت نتانیاهو به زودی سقوط خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب؛ فداحسین مالکی با اشاره به دوازدهمین ماه جنگ غزه و اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: نتانیاهو در یک سال گذشته برای بقای خود جنایت‌هایی را انجام داد تا در نهایت از سقوط کابینه‌اش جلوگیری کند.   عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سال

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب؛ فداحسین مالکی با اشاره به دوازدهمین ماه جنگ غزه و اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: نتانیاهو در یک سال گذشته برای بقای خود جنایت‌هایی را انجام داد تا در نهایت از سقوط کابینه‌اش جلوگیری کند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سال گذشته راهپیمایی چند هزار نفری علیه نتانیاهو صورت گرفت چون دولت نتانیاهو در آستانه سقوط بود در همین وضعیت دولت نتانیاهو جنایات و ترور شخصیت‌ها و بمباران وحشیانه‌ای در غزه و بیمارستان‌های غزه انجام داد.

 

وی اظهار کرد: براساس شرایط موجود می‌توان گفت که به‌زودی دولت افراطی و جنایت‌کار نتانیاهو سقوط خواهد کرد و به پایان عمر خود می‌رسد.

 

مالکی درباره وضعیت جنگ غزه اظهار کرد: جنگ غزه فرسایشی شده که این وضعیت هم به ضرر نتانیاهو است، البته که بعد از شهادت شهید هنیه نگرش و استراتژی جدیدی در جهت مقاومت و جلوگیری از شرارت‌های صهیونیست‌ها در حماس شکل گرفت که همه به‌نفع مقاومت خواهد بود.

 

منبع: ایسنا

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.