• تاریخ انتشار : جمعه 12 جولای 2024 - 12:19
  • کد خبر : 2584
  • چاپ خبر
با پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد؛

سرمایه گذار معدن مس کرور راهی عنبرآباد شد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد و نشست با وزیر صمت بالاخره سرمایه گذار طرح قبل از موعد سه ماهه نماینده مردم در نشست با فرماندار عنبرآباد مقدمات استقرار و‌ شروع کار

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد و نشست با وزیر صمت بالاخره سرمایه گذار طرح قبل از موعد سه ماهه نماینده مردم در نشست با فرماندار عنبرآباد مقدمات استقرار و‌ شروع کار را کلید زد.

بهنام سعیدی نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از برنامه‌های مهم بنده در طول دوره نمایندگی مردم در مجلس توجه به سرمایه‌های خدادادی منطقه به ویژه معادن است که در مرحله اول مردم منطقه از مزایای آن بهره‌مند شوند و از طرفی زمینه اشتغال را در این حوزه افزایش دهیم.

وی افزود: با تمام توان از سرمایه‌گذاری در منطقه حمایت خواهیم کرد و زمینه برای حضور سرمایه گذاران را فراهم می‌کنیم تا صنعت و‌معدن جایگاه اصلی خود را در منطقه پیدا کند.

نماینده مردم شهرسنان‌های جیرفت و عنبرآباد بیان کرد: با استقرار شرکت پارت گوال در حوزه سرمایه گذاری معدن مس روند فعالیت و اکتشاف در این منطقه تسریع خواهد شد و با توجه به پیشرفت اکتشافات زمینه اشتغال بیشتری در حوزه معدن و مشاغل وابسطه بیشتر خواهد شد.

وی گفت: دو کارخانه کنسانتره مس با ظرفیت ۴۸هزار۵۰۰ تن و تولید ۲ هزارتن کاتد در نزدیکی معدن مس کرور احداث خواهد شد که زمینه اشتغال در حوزه فرآوری مواد معدنی هم از دیگر مزایای فعال شدن معدن مس کرور خواهد بود.

بهنام سعیدی بیان کرد: اجرای این کارخانه‌ها ظرف مدت ۳۶ماه با سرمایه گذاری ۳هزار میلیاردی انجام خواهد شد و برای بیش از ۷۰۰ نفر بطور مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد که کمک شایانی به افراد جویای شغل خواهد کرد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد گفت: برای تسریع در روند انجام کار نظارت‌های میدانی از طرف نماینده دفتر نماینده و کارگروه ویژه به صورت مستمر انجام خواهد شد.
وی از فرماندار عنبرآباد خواست با جدیت امور مربوط به استقرار و آغاز بکار سرمایه گذار را در معدن کرور مدیریت و مدیر کل صمت جنوب کرمان هم با توجه به دستورات وزیر همکاری‌های لازم و پیگیری‌های میدانی و اداری را انجام دهند تا این مهم زودتر به نتیجه مطوب برسد
.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.