• تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آگوست 2024 - 18:43
  • کد خبر : 2797
  • چاپ خبر
رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان خبر داد

ممانعت پلیس‌راه کرمان از تردد ۷ دستگاه اتوبوس

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب؛ علی رضایی در خصوص ممانعت پلیس‌راه کرمان از تردد ۷ دستگاه اتوبوس گفت: مأموران تیم کنترل نامحسوس پلیس‌راه، هنگام کنترل ناوگان مسافربری، یک دستگاه اتوبوس را به علت داشتن سرعت غیرمجاز ۱۲۹ کیلومتر متوقف کردند و به پارکینگ انتقال دادند.   وی با اشاره در پیش‌رو بودن ایام اربعین حسینی

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب؛ علی رضایی در خصوص ممانعت پلیس‌راه کرمان از تردد ۷ دستگاه اتوبوس گفت: مأموران تیم کنترل نامحسوس پلیس‌راه، هنگام کنترل ناوگان مسافربری، یک دستگاه اتوبوس را به علت داشتن سرعت غیرمجاز ۱۲۹ کیلومتر متوقف کردند و به پارکینگ انتقال دادند.

 

وی با اشاره در پیش‌رو بودن ایام اربعین حسینی از حضور شبانه‌روزی تیم‌های کنترل نامحسوس پلیس‌راه در تمامی محور‌های استان کرمان خبر داد و افزود: در این رابطه از رانندگان ناوگان مسافربری می‌خواهیم که هیچ‌گاه اتوبوس خود را حتی در مسیر‌های کوتاه به شاگردان و افراد فاقد صلاحیت نسپارند و با سرعت غیرمجاز و سبقت‌های خطرناک، زندگی و جان هم‌وطنان را به خطر نیاندازند.

 

رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از هفت دستگاه اتوبوس به علت انجام تخلفات حادثه‌ساز، طی عملیات‌های پلیس‌راه توقیف و به پارکینگ منتقل شده اند.

 

وی تصریح کرد: پیشگیری از حرکات خطرساز وسایل نقلیه در ایام اربعین حسینی با جدیت بسیار بیش‌تری انجام می‌شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.