• تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آگوست 2024 - 11:03
  • کد خبر : 2763
  • چاپ خبر
در آستانه روز خبرنگار؛

نشست خبری رئیس اتاق اصناف شهرستان جیرفت با اصحاب مطبوعات و رسانه

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان جیرفت، سعید شریفی پور در نشست با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران به عنوان بازوی قوی پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند و نقش مهمی در زمینه انعکاس به موقع اخبار و آگاهی بخشی در جامعه 

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان جیرفت، سعید شریفی پور در نشست با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران به عنوان بازوی قوی پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند و نقش مهمی در زمینه انعکاس به موقع اخبار و آگاهی بخشی در جامعه  برعهده دارند در راستای این نقش مهم نشست خبری با اصحاب رسانه برگزار شد.

 

وی در ادامه با شرح عملکرد یکساله اتاق اصناف، اظهار کرد: بیش از ۱۸ هزار واحد صنفی در بخش‌های توزیعی، خدماتی و تولیدی در سطح شهرستان مشغول به فعالیت می‌باشند. درسال گذشته ۶۷۴۲ مورد بازرسی

با حضور بازرسان اتاق اصناف انجام شده و بیش از ۲۳۰۰ واحد صنفی متخلف و فاقد پروانه کسب شناسایی و جهت دریافت پروانه کسب به اتحادیه‌های صنفی معرفی شدند.

 

شریفی پور بیان کرد: باهدف حفظ حقوق تولید کنندگان و شهروندان مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت‌های اتاق اصناف است در همین راستا در یک ماه گذشته ۱۶ تن آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع، کشف و ضبط شد.

 

رئیس اتاق اصناف شهرستان جیرفت از نظارت شبانه روزی تیم‌های مشترک اتاق اصناف و اماکن نیروی انتظامی بر بازار خبر داد و عنوان کرد: با واحدهای صنفی متخلف و اخلالگران بازار  برخورد خواهد شد و علاوه برپلمپ ، سلب عضویت از اتحادیه و ابطال پرونده واحد صنفی، اعمال جریمه متوجه واحدهای صنفی متخلف خواهد بود.

 

سعید شریفی پور با بیان اینکه ۷۰ درصد نانوای‌های شهرستان گازسوز شده، تصریح کرد: در بخش ساردوئیه ۱۰۰ درصد و در بخش بلوک ۹۰ درصد نانوایی‌ها دارای انشعاب گازبوده و از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و  همشهریان عزیز می‌توانند نانی تمیز، سالم، بهداشتی و بدون بوی نامطبوع گازوئیل استفاده کنند.

 

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: باهدف تحقق شعار سال و احیای واحدهای راکد و نوسازی تجهیزات نانوایی ها، نیازمند همکاری مسئولان شهرستان و ارائه تسهیلات تبصره ۱۸ به این واحدها می‌باشیم.

 

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدا هدیه از خبرنگاران تقدیر بعمل آمد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.