• تاریخ انتشار : شنبه 15 ژوئن 2024 - 19:34
  • کد خبر : 2491
  • چاپ خبر
گذشت بیش از یک دهه؛

پروژه راه ارتباطی گمرکان به امجز عنبرآباد به سرانجام می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب،صبح امروز حجت‌الاسلام بامری امام جمعه، افشاری پور فرماندار، ایوب سنجری فرمانده سپاه، عباس امیری بخشدار مرکزی، رئیس راهداری و جمعی از مسئولان از پروژه راه ارتباطی گمرکان به امجز بازدید کردند.   یزدان افشاری پور فرماندار عنبرآباد در حاشیه بازدید از پروژه راه امجز گفت: یکی از مطالبات جدی و

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب،صبح امروز حجت‌الاسلام بامری امام جمعه، افشاری پور فرماندار، ایوب سنجری فرمانده سپاه، عباس امیری بخشدار مرکزی، رئیس راهداری و جمعی از مسئولان از پروژه راه ارتباطی گمرکان به امجز بازدید کردند.

 

یزدان افشاری پور فرماندار عنبرآباد در حاشیه بازدید از پروژه راه امجز گفت: یکی از مطالبات جدی و بحق مردم دهستان امجز بحث تکمیل پروژه راه گمرکان به امجز می باشد که در اولویت پروژه‌های عمرانی قرار گرفت.

 

وی بیان کرد: قطعه گستگز تا سرگدار امجز بطول ۵کیلومتر با بیش از ۳۳میلیارد تومان اعتبار کار با سرعت در حال انجام کار است.

 

افشاری پور گفت: ان‌شاءالله ظرف سه ماه آینده زیر سازی و ابنیه‌های فنی این مسیر به اتمام خواهد رسید و آسفالت آن انجام خواهدشد.

 

فرماندار عنبرآباد خاطرنشان کرد: مشکلاتی که پیمانکار راه ارتباطی گمرکان به امجز داشت امروز بررسی شد و این مشکلات در کمترین زمان ممکن رفع خواهد شد.

 

افشاری پور بیان کرد: یکی از پروژه‌های مهم شهرستان که از روز نخست دنبال تکمیل آن بودیم پروژه راه ارتباطی امجز بود که علاوه بر تردد آسان اهالی منطقه، بتوانیم زمینه حضور گردشگران را در این منطقه خوش آب هوا فراهم کنیم.

 

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.