• تاریخ انتشار : جمعه 13 سپتامبر 2024 - 10:40
  • کد خبر : 3030
  • چاپ خبر

تخریب چهره دیگران مصداق بی تقوایی است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر منصفی امام جمعه جدید شهر عنبرآباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: مقصد عبادت و بندگی ماها باید رسیدن‌به تقوا باشد، عبادتی که خداوند بر ما واجب کرده است باید ما را به تقوا برساند تا از بدی‌ها و رذائل دور شویم.   وی

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر منصفی امام جمعه جدید شهر عنبرآباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: مقصد عبادت و بندگی ماها باید رسیدن‌به تقوا باشد، عبادتی که خداوند بر ما واجب کرده است باید ما را به تقوا برساند تا از بدی‌ها و رذائل دور شویم.

 

وی با تبریک سالروز امامت امام عصر علیه‌السلام افزود: اینکه منجی می‌آید را همه ادیان قبول دارند و منتظر اویند اما شیعه معتقد است این امام فرزند بلافصل امام عسکری علیه‌السلام است و ویژگی‌هایی حکومت ایشان همچون: جهانی بودن حکومت حضرت، اسلام گسترده خواهد شد و دین جهانی می‌شود، مبارزه با ظلم و ستم و پخش شدن عدالت در سراسر دنیا دارد.

 

وی عنوان کرد: یکی از چیزهایی که در ما ایجاد تقوا می‌کند، ارتباط دلی با امام زمان علیه‌السلام است، لذا اگر اینگونه باشد هنگامی که پرونده ما به دستان حضرت میرسد وی از ما خوشحال خواهد شد.

 

امام جمعه جدید شهر عنبرآباد خاطرنشان کرد: تخریب چهره دیگران مصداق بی تقوایی است و این یعنی غفلت از وجود مبارک امام عصر ارواحنا فداه.

امام جمعه عنبرآباد عنوان کرد: در اولین جمعه‌ای که توفیق دارم در خدمت مردم شهرستان عنبرآباد باشم، از این‌جایگاه در باب نماز جمعه آیات و روایات متعدد داریم که متذکر می‌شوم ان‌شاءالله جهت شرکت در نماز جمعه هر هفته برنامه ریزی نمائید تا از این فیض عظیم محروم نشوید.

وی افزود: امروز دشمن با همه توان خود باورهای جوانان و مردم ما را هدف گرفته و آن جایی که تقویت باورها می‌کند همین خطبه‌های نماز جمعه است.

حجت الاسلام علی اکبر منصفی گفت: جنایات امروز صهیونیست ها با فرماندهی آمریکایی‌ها در نسل کشی و استفاده از سلاح های ممنوعه در غزه بر مردم‌دنیا پوشیده نیست و ان‌شاءالله بزودی فلسطین پیروز خواهد شد.

وی در پایان از حسن‌اعتماد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه جهت انتخاب وی برای تصدی امامت جمعه در عنبرآباد تشکر کرد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.