• تاریخ انتشار : دوشنبه 27 می 2024 - 15:22
  • کد خبر : 2379
  • چاپ خبر
صبح امروز

سرپرست جدید اداره راه و شهرسازی عنبرآباد معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری عنبرآباد صبح امروز با حضور یزدان افشاری پور فرماندار عنبرآباد،معاونین فرمانداری و معاون اداره کل راه و شهرسازی جنوب، مسئول حراست اداره کل و جمعی از مسئولان آقای محمدرضا ملایی بعنوان سرپرست جدید اداره راه و شهرسازی عنبرآباد معرفی و از زحمات انیس جعفری

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری عنبرآباد صبح امروز با حضور یزدان افشاری پور فرماندار عنبرآباد،معاونین فرمانداری و معاون اداره کل راه و شهرسازی جنوب، مسئول حراست اداره کل و جمعی از مسئولان آقای محمدرضا ملایی بعنوان سرپرست جدید اداره راه و شهرسازی عنبرآباد معرفی و از زحمات انیس جعفری تقدیر بعمل آمد

یزدان افشاری پور فرماندار عنبراباد دراین مراسم گفت: دوره مدیریتی جعفری از شکوفاترین زمان‌های راه و شهرسازی شهرستان بود زیرا مردم تازه متوجه اهمیت این اداره شده بودند.

وی بیان کرد: نگاه ویژه دولت سیزدهم به بحث تامین مسکن است و همچنین در حوزه جمعیت نیز کارهای خوبی صورت گرفت که اداره راه و شهرسازی عنبرآباد در بین ادارات راه و شهرسازی دیگر شهرستان‌های جنوب کرمان از دستگاه‌های اجرایی و بسیار موفق بوده است.

فرماندار عنبرآباد ادامه داد: با توجه به اینکه این شهرستان سالهای گذشته در حوزه زمین دچار خسارت‌های زیادی از جمله زمین خواری گسترده‌ای به صورت قانونی و غیرقانونی شده بود اما در اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و دوره مدیریتی آقای جعفری کارهای بنیادی بسیار خوب و مثبتی در بحث نهضت ملی مسکن انجام شده است.

افشاری پور عنوان کرد: شهرستان عنبرآباد جزء اولین شهرستان‌هایی بود که علیرغم مشکلات و کمبودها توانست سند ۷۰ هکتار زمین را با حضور استاندار کرمان در بحث نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت صادر کند و به متقاضیان واگذار نماید.

فرماندار عنبرآباد گفت: در نظام اسلامی، شأن مدیران و مسئولان خدمت رسانی برای مردم است تا با کار شبانه روزی گره‌ای از کار مردم برداشته شود و نباید به این میزها و جایگاه‌ها دلبستگی داشت.

وی افزود: تعهد و تخصص دو بالی است که می‌تواند فرد را به موفقیت برساند و همدلی و همراهی مجموعه شهرستان نیز باعث پیشرفت بیشتر شهرستان می‌شود .

طی این جلسه از زحمات انیس جعفری رئیس سابق اداره راه و شهرسازی تقدیر و آقای محمدرضا ملایی بعنوان سرپرست جدید اداره راه و شهرسازی عنبرآباد معرفی شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.