• تاریخ انتشار : یکشنبه 30 ژوئن 2024 - 5:27
  • کد خبر : 2569
  • چاپ خبر
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی:

خدمت صادقانه شهید رئیسی الگوی مدیران برای خدمت به مردم جنوب کرمان باشد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، یادواره شهدای روحانی جنوب کرمان باحضور نماینده مردم شریف شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی،ائمه جمعه، دیگر مسئولان و اقشار مختلف مردم در محل مصلی شهر عنبرآباد برگزار شد. بهنام سعیدی نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲ شهید

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، یادواره شهدای روحانی جنوب کرمان باحضور نماینده مردم شریف شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی،ائمه جمعه، دیگر مسئولان و اقشار مختلف مردم در محل مصلی شهر عنبرآباد برگزار شد.

بهنام سعیدی نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲ شهید روحانی جنوب کرمان و شهدای خدمت، ابراز کرد: روحانیت در پیروزی و شکل گیری انقلاب اسلامی قبل از آن و  بعد از آن در عرصه‌های مختلف حضوری فعال داشته است و همواره در تمامی صحنه‌ها و فراز و نشیب های انقلاب در کنار مردم بوده است.

وی افزود: شهدای روحانی جنوب کرمان در زمان حیات خود با عمل و رفتار مردم را به دین و پیروی از مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) دعوت کردند و بعد از  با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل پرچم شهادت و ایثار را برافراشتند و با تقدیم جان خود دفاع از دین را عملا نشان دادند.

بهنام سعیدی با تاکید به اینکه امروز همه ما وظیفه داریم با عمل به راه و سیره شهدا، در تداوم این مسیر پر سعادت تلاش کنیم، بیان کرد: یکی از موضوعاتی که باعث تدوام راه شهدا می شود حضور پرشور و حداکثری در انتخابات و نا امید کردن دشمنان ایران اسلامی است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات ماندگار سید‌الشهدای خدمت؛ شهید رئیسی، در مناطق محروم کشور و گره گشایی از مشکلات نیازمندان ، تصریح کرد: مرور کارنامه سه ساله این شهید عزیز نشان می‌دهد  ولایت پذیری،خدمت خالصانه، محرومیت زدایی و توجه به محرومان از ویژگی های ایشان بود و مدیران جنوب کرمان در مسیر خدمت به مردم به این سه اصل پایبند باشند.

بهنام سعیدی در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با هجمه‌های رسانه‌ای، بیان مشکلات کشور و القا نا امیدی  مردم را از حضور در انتخابات دلسرد می‌کنند اما مردم همیشه در صحنه و انقلابی بار دیگر با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا تجدید میثاق می‌کنند و توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.