• تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 سپتامبر 2024 - 14:07
  • کد خبر : 2985
  • چاپ خبر
فرمانده سپاه ثارالله عنوان کرد:

آغاز بزرگ‌ترین رزمایش اردوهای جهادی-پزشکی در عنبرآباد

به‌گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرجنوب فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بزرگترین رزمایش مشترک اردوهای جهادی پزشکی با حمایت بنیاد علوی و با همکاری بسیج دانشجویی، بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی در زمینه دندانپزشکی، چشم پزشکی و زنان و زایمان در بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد آغاز شد. سردار محمد علی نظری در این

به‌گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرجنوب فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بزرگترین رزمایش مشترک اردوهای جهادی پزشکی با حمایت بنیاد علوی و با همکاری بسیج دانشجویی، بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی در زمینه دندانپزشکی، چشم پزشکی و زنان و زایمان در بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد آغاز شد.

سردار محمد علی نظری در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: شهدای جنوب کرمان سهم بزرگی در دفاع مقدس داشتند و رشادت‌های بسیاری انجام دادند.

وی افزود: شروع این رزمایش در حوزه خدمات درمانی، پزشکی و سلامت است که با پشتیبانی بنیاد علوی و کار جهادی جهادگران جامعه پزشکی بسیج از امروز تا روز جمعه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: این رزمایش، بزرگترین رزمایش در زمینه خدمات درمانی در استان به دلیل وسعت پنج شهرستان جنوبی و سه شهرستان شرقی استان و همچنین تعداد خدماتی که ارائه می‌شود، است.

سردار نظری گفت: در این رزمایش بزرگ به کمک ۳۰۰ نفر از متخصصین کادر پزشکی خدماتی در حوزه زنان و زایمان، چشم پزشکی و دندانپزشکی به بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هدف از برگزاری این رزمایش را نوکری و انحام تکلیف و رسالت در مقابل مردم دانست و عنوان کرد: با توجه به وسعت جغرافیایی منطقه امکانات درمانی و سلامت کافی نیست و شاید مردم این منطقه در برخورداری از خدماتی که در این رزمایش ارائه می‌شود، محروم باشند بنابراین بزرگترین رزمایش مشترک اردوهای جهادی پزشکی با حمایت بنیاد علوی و با همکاری بسیج دانشجویی، بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی شکل گرفت.

سردار نظری با بیان اینکه حضرت آقا در بحث مردمی کردن خدمات پزشکی، سلامت و امنیت توصیه‌هایی داشتند، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های مردمی کردن خدمات پزشکی و سلامت برگزاری اردوهای جهادی است و دستگاه‌های خدمات رسان همچون بنیاد علوی، بنیاد مستضعفان و گروه‌های جهادی برای تحقق این مهم پای کار آمدند.

سردار نظری مردمی کردن خدمت به مردم را مهمترین هدف از برگزاری این رزمایش قلمداد کرد و افزود: قشر بسیج دانشجویی، جامعه پزشکی و اقشار بسیج محلات این مهم را دنبال می‌کنند که در این رزمایش از ظرفیت بسیج محلات برای برقراری نظم و امنیت در کنار نیروهای انتظامی استفاده شده است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان رزمایش مشترک اردوهای جهادی پزشکی را ادامه دهنده کار شهدا دانست و گفت: یکی از نظامات فکری سردار شهید سلیمانی در کنار اقدامات دفاعی، نظامی و امنیتی در طول عمر با برکتشان، خدمت به مردم و محرومیت زدایی بود.

وی در پایان عنوان کرد: شهدا جانشان را برای خدمت به مردم در طبق اخلاص گذاشتند.

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.