• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 اکتبر 2024 - 12:40
  • کد خبر : 3115
  • چاپ خبر

آیین کلنگ زنی پروژه بزرگ احداث پل ورودی شهر مردهک عنبرآباد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب؛ آیین کلنگ زنی پروژه احداث پل ورودی شهر مردهک با حضور حجت‌الاسلام منصفی امام جمعه عنبرآباد، دکتر سعیدی نماینده مردم شریف جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی،یزدان افشاری پور فرماندارعنبرآباد،  سنجری فرمانده سپاه، محمودی مدیرکل راهداری جنوب، احمدیوسفی مدیرکل امور عشایری جنوب،جانشین انتظامی، بخشدار جبالبارز و جمعی از مسئولان

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب؛ آیین کلنگ زنی پروژه احداث پل ورودی شهر مردهک با حضور حجت‌الاسلام منصفی امام جمعه عنبرآباد، دکتر سعیدی نماینده مردم شریف جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی،یزدان افشاری پور فرماندارعنبرآباد،  سنجری فرمانده سپاه، محمودی مدیرکل راهداری جنوب، احمدیوسفی مدیرکل امور عشایری جنوب،جانشین انتظامی، بخشدار جبالبارز و جمعی از مسئولان و مردم بخش جبالبارز جنوبی برگزار شد.

 

دکتر سعیدی نماینده مردم جیرفت وعنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم گفت:یکی از پروژه های بسیار مهمی که در بخش جبالبارز جنوبی را به شهرستان های عنبرآباد و جیرفت وصل میکند پل وردری شهر مردهک است که یک پل فلزی کوچک سال‌ها اینجا وجود داشت و مردم با مشکلات متعددی روبرو بودند.

 

سعیدی بیان داشت:به فضل الهی با پیگیری که انجام شد همه مسئولین پای کار آمدند و نهایتا این پروژه امروز با اعتباری بالغ بر ۱۵۰میلیارد ریال به مرحله کلنگ زنی رسید.

 

نماینده مردم جیرفت وعنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:با بهره برداری از این پروژه در زمان بندی مشخص بیش از ۴۰هزار نفر از مردم بافرهنگ ومتدین بخش جبالبارز جنوبی می توانند از آن استفاده کنند.

 

وی ضمن تاکید به مدیرکل راهداری جنوب،مسئولین و پیمانکار که در اجرای این پروژه تسریع بکنند گفت:بخشی از اعتبار این پروژه از محل اعتباراتی که در اختیار نماینده مردم بود اختصاص دادیم و مابقی آن باید از محل اعتبارات استانی و ملی تامین شود.

 

سعیدی افزود:بنده به جد پیگیری خواهم کرد نسبت به تامین اعتبار واجرای پروژه در بازه زمان بندی که مشخص شده انجام شود و مردم درآینده نزدیک شاهد افتتاح این پروژه باشند.

 

محمودی مدیرکل راهداری جنوب استان در گفتگو با خبرنگار صدا وسیما گفت:به فضل الهی امروز ساخت پروژه پل ورودی شهر مردهک که قبلا طی یک پل فلزی بحران به ۴۰هزار نفر در بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد خدمات دهی می‌کرد امروز کلنگ زنی آن انجام شد.

 

وی بیان داشت:اعتبار این پروژه ۱۵۰میلیارد ریال با قرداد مدت ساخت ۲۴ماه میباشد تلاش ما بر این است با تامین اعتبار زودتر از موعد این پروژه را به اتمام برسانیم.

 

محمودی خاطرنشان کرد:پل ورودی شهر مردهک که احداث میشود دارای سه دهنه ۱۰متر ،به عرض بیش از ۱۱ متر،طول ۴۵متر وارتفاع ده متر و دارای دو پیاده رو یک نیم

 

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.