• تاریخ انتشار : دوشنبه 13 می 2024 - 20:02
  • کد خبر : 2284
  • چاپ خبر
معاون سیاسی وامنیتی فرمانداری:

آفت سرخرطومی حنایی تهدید جدی برای باغداران منطقه

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان عنبرآباد، جلسه پدافند غیرعامل به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار عنبرآباد برگزار شد. عیسی توکلی در این نشست، گفت: آفت سرخرطومی حنایی تهدید جدی برای باغداران منطقه است و کوتاهی و اهمال در مبارزه با این آفت خسارات جبران ناپذیری خواهد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان عنبرآباد، جلسه پدافند غیرعامل به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار عنبرآباد برگزار شد.

عیسی توکلی در این نشست، گفت: آفت سرخرطومی حنایی تهدید جدی برای باغداران منطقه است و کوتاهی و اهمال در مبارزه با این آفت خسارات جبران ناپذیری خواهد داشت.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری عنبرآباد ابراز کرد: می‌طلبد نیروی انتظامی شهرستان از نقل و انتقال محموله های پاجوش نخل‌های فاقد مجوز از سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، جلوگیری کند.

 

وی تاکید کرد: جلب مشارکت باغداران نقش کلیدی در مبارزه با آفت سرخورطومی حنایی دارد به همین منظور باید از سوی مدیریت جهاد کشاورزی جنوب کرمان، آموزش روش‌های مبارزه با این آفت به باغداران با جدیت دنبال شود.

 

توکلی تاکید کرد: بخشداران و دهیاران موظند در بحث تامین خودرو برای تیم‌های پایش و ردیابی آفت سرخورطومی حنایی با مدیریت جهاد کشاورزی همراهی و همکاری کنند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.