• تاریخ انتشار : جمعه 10 نوامبر 2023 - 15:22
  • کد خبر : 1229
  • چاپ خبر
فرماندار عنبرآباد:

اداره گاز شهرستان عنبرآباد افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب صبح امروز باحضور فرماندار عنبرآباد، دادستان، فرمانده سپاه، رئیس اداره گاز جیرفت و جمعی از مسئولان اداره گاز و مسئولان شهرستان عنبرآباد افتتاح شد. یزدان افشاری پور فرماندار شهرستان عنبراباد در حاشیه افتتاح اداره گاز گفت: یکی از مطالبات عمومی مردم بحث راه اندازی اداره گاز بود امروز شاهد افتتاح

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب صبح امروز باحضور فرماندار عنبرآباد، دادستان، فرمانده سپاه، رئیس اداره گاز جیرفت و جمعی از مسئولان اداره گاز و مسئولان شهرستان عنبرآباد افتتاح شد.

یزدان افشاری پور فرماندار شهرستان عنبراباد در حاشیه افتتاح اداره گاز گفت: یکی از مطالبات عمومی مردم بحث راه اندازی اداره گاز بود امروز شاهد افتتاح اداره گاز در عنبرآباد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با تاسیس این اداره مشترکان از کلیه خدمات شرکت گاز استفاده کرده و از تردد به شهرستان جیرفت جلوگیری می‌شود.

فرماندار عنبرآباد گفت: باید مردم همکاری کنند در نقاط سبز شهرستان نسبت به خرید اشتراک اقدام نمایند .

قاسم زاده رئییس گاز شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در این خصوص گفت: تاکنون ۱۳۹کیلومتر شبکه گاز رسانی در شهر عنبرآباد انجام شده و بیش از ۳هزار علمک در کل شهرستان نصب شده است.

وی افزود: اعتباری بالغ بر ۱۶۰۰میلیارد تومان در بحث اجرایی گاز رسانی در شهرستان عنبرآباد در دولت آیت الله رئیسی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰۰کیلومتر لوله گذاری در بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد خواهیم داشت گفت: تمام تلاش ما این است شبکه ناقص عنبرآباد تکمیل شود.

وی همچنین از کسانی در منطقه سبز هستند خواست نسبت به خرید اشتراک گاز اقدام نمایند.

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.