• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 اکتبر 2023 - 6:51
  • کد خبر : 1046
  • چاپ خبر
فرمانده نیروی انتظامی عنبرآباد:

افتخار بزرگ سپاه و فراجا خدمت به مردم تحت فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی است

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به مناسبت هفته نیروی انتظامی نشست اخوت و همدلی با سپاه عنبرآباد برگزار شد. رضا فیروزبخت فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عنبرآباد  در نشست اخوت و همدلی با سپاه شهرستان به مناسبت هفته انتظامی گفت: تداوم تعامل سپاه و فراجا زمینه ساز توفیق در ماموریت‌های مشترک و مکمل یکدیگر در حفظ

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به مناسبت هفته نیروی انتظامی نشست اخوت و همدلی با سپاه عنبرآباد برگزار شد.

رضا فیروزبخت فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عنبرآباد  در نشست اخوت و همدلی با سپاه شهرستان به مناسبت هفته انتظامی گفت: تداوم تعامل سپاه و فراجا زمینه ساز توفیق در ماموریت‌های مشترک و مکمل یکدیگر در حفظ نظم و امنیت هستند.

وی افزود: امروز شاهد همدلی و وحدت بسیار خوبی میان پلیس و سپاه در سطح شهرستان هستیم، همدلی که مثال زدنی است و باعث ارتقا امنیت شده است.

فرمانده انتظامی عنبرآباد تصریح کرد: حضور برادران ولایتمدار در مجموعه مدافعان امنیت و مجاهدان فی‌سبیل الله مایه دلگرمی است و پلیس و سپاه یک روح در دو کالبد هستند.

همچنین رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی عنبرآباد حجت السلام نعمتی در این نشست سپاه  و فراجا را حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: اول هدف شهدا و آنچه در تمامی وصایایشان تاکید شده است تبعیت ولایت است؛ عزت و اقتدار یک جامعه با رعایت اصل ولایت‌پذیری محقق می‌شود.

در ادامه فرمانده سپاه شهرستان دوام و تعمیق روابط بین سپاه و فراجا را زمینه ساز موفقیت در ماموریت هدف مشترک برشمرد و افزود:با توجه به آسیب‌های اجتماعی ضرورت تعامل سازنده بین این دو نهاد انقلابی برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی بیش از گذشته متصور است .

گفتی است در پایان این نشست از طرف ایوب سنجری فرمانده سپاه شهرستان عنبرآباد از فرمانده انتظامی، مسئول عقیدتی سیاسی و تعدادی از کارکنان انتظامی شهرستان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

 

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.