• تاریخ انتشار : جمعه 23 ژوئن 2023 - 10:36
  • کد خبر : 596
  • چاپ خبر
جانشین نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله

امام به ما عزت و اعتماد به نفس داد باید قدر خودمان را بدانیم

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب شب گذشته یادواره شهدای شهر دوساری با حضور خانواده معظم شهدا مردم و مسئولان در جوار قبور مطهر شهدای شهر دوساری عنبرآباد برگزار شد در این مراسم حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سربازی زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اشاره گفت: ما باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال دهیم


به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب شب گذشته یادواره شهدای شهر دوساری با حضور خانواده معظم شهدا مردم و مسئولان در جوار قبور مطهر شهدای شهر دوساری عنبرآباد برگزار شد

در این مراسم حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سربازی زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اشاره گفت: ما باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال دهیم و باید به خودمان تذکر بدهیم و مرتب خودمان را یادآوری کنیم که شهدا رفتند و جان خودشان را فدا کردند که مسیر درست را به ما نشان دهند.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به مسئله مهم جهاد فرهنگی، خاطر نشان کرد:  ما الان در جبهه فرهنگی قرار داریم و دشمن همه ارزش‌های ما را مورد هدف قرار گرفته و با تمام جبهه و قوا وارد میدان شده است و جبهه حق و باطل، جبهه کفر و ایمان رودرروی هم قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام سربازی زاده بیان کرد : ما باید موضع خودمان را مشخص کنیم و با توجه به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای‌مدظله‌العالی بدانیم در کدام تیم و کدام سمت میدان قرار داریم.

با توجه به مقایسه نهضت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و نهضت حضرت امام خمینی رحمت الله به این تنیجه می‌رسیم که هدف هر دو نهضت احیای دین اسلام بود.

ایشان در ادامه افزود؛ در مسیر نهضت اباعبدالله ۲۰ هزار نفر به حضرت نامه نوشتند اما چقدر پای کار بودند همچنین در مسیر نهضت حضرت امام رحمت‌الله هم افراد زیادی از مسیر راه منحرف شدندو چقدر خواص بودند که در رکاب ابادعبدالله از مسیر دین و اسلام جدا شدند وبرای به هدف رسیدن دین اسلام، شهدای زیادی را تقدیم این نظام و انقلاب کردیم، به پشتوانه فرهنگ، انقلاب، اعتقادات و شهدا بود که حضرت امام فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند. همچنین به پشتوانه این روحیه و ایثار است که حضرت آقا فرمودند اگر یکی بزنند ده تا میخورند.

وی افزود: در پاییز ۱۴۰۱ دشمن شروع کرد به ایجاد یک فتنه عظیم در کشور و تمام امکاناتش را در وسط میدان آورد. از فضای مجازی و حقیقی برای زمین زدن انقلاب استفاده کرد و همه گمان کردند که کار انقلاب تمام است اما چه اتفاقی افتاد ما کجا هستیم و دشمنان اسلام کجا هستند، باید دید که منافقین که در مقابل اسلام ایستاده اند به چه خفت و خواری افتادند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: این نهضت حضرت امام مسیر خودش را با قدرت تمام ادامه خواهد داد.

علیرغم همه تهدیدها و تحریم‌هایی که علیه کشور انجام شد و ظلم و خیانت هایی که اتفاق افتاده، در هشت سال دفاع مقدس، به برکت خون شهدا حتی یک وجب از خاک ما به تصرف دشمن در نیامد. ما در زمینه های پزشکی، هسته ای، فضایی و موشکی به پیشرفت‌های زیادی رسیده‌ایم.

امام به ما مردم، عزت و اعتماد به نفس داد، باید قدر خودمان را بدانیم. این مسیر مسیر روشنی است. آینده، آینده روشنی است به شرط ایمان و امید. باید امید داشته باشیم، باید امیدوار باشیم و این پیشرفت‌ها را ببینیم.

رمز موفقیت و رمز ادامه دادن خون شهدا اتحاد و ایمانی است که شهدا به خاطر آن جنگیدند و جانشان را فدا کردند همه ما در یک جبهه هستیم و نباید مقابل هم قرار بگیریم.

در پایان مراسم به پاس قدردانی و ایثارگری، با اهداء لوح تقدیراز خانواده های معظم شهدا و جانبازان تجیل بعمل آمد

 

 

انتهای خبر/بهادری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.