• تاریخ انتشار : یکشنبه 12 نوامبر 2023 - 16:23
  • کد خبر : 1237
  • چاپ خبر

باحمایت استاندارکرمان کارخانه سیمان عنبرآباد بزودی احداث خواهد شد 

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب یزدان افشاری پور فرماندار شهرستان عنبرآباد گفت: با پیگیری های بعمل آمده و باحمایت استاندار کرمان کارخانه سیمان بزودی در عنبرآباد احداث خواهد شد. وی بیان کرد: کارخانه سیمان عنبرآباد ۱۲سال راکد بود که با راه اندازی این کارخانه در شهرستان علاوه بر توسعه همه جانبه موجب بیکاری به عنوان

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب یزدان افشاری پور فرماندار شهرستان عنبرآباد گفت: با پیگیری های بعمل آمده و باحمایت استاندار کرمان کارخانه سیمان بزودی در عنبرآباد احداث خواهد شد.

وی بیان کرد: کارخانه سیمان عنبرآباد ۱۲سال راکد بود که با راه اندازی این کارخانه در شهرستان علاوه بر توسعه همه جانبه موجب بیکاری به عنوان مشکل اصلی جوانان این منطقه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مجوزهای لازم توسط اداره کل صنعت معدن وتجارت جنوب صادر ورایزنی برای تامین اعتبار ۶۰هزار میلیارد ریال برای احداث کارخانه در شهرستان آغاز شده است.

افشاری پور اظهار کرد: شرکت جهاد نصر به عنوان سرمایه گذار این پروژه اقدامات خود را برای احداث کارخانه سیمان آغاز کرده است.

وی همچنین از پیگیری های استاندار کرمان و همکاری مدیرکل صمت جنوب استان در جهت راه اندازی کارخانه سیمان عنبرآباد تقدیر تشکر کرد

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.