• تاریخ انتشار : شنبه 26 آگوست 2023 - 19:40
  • کد خبر : 828
  • چاپ خبر
جانشین انتظامی عنبرآباد خبر داد؛

برگشت بیش از یک میلیارد ریال وجه برداشت شده از حساب۲ شهروند عنبرآبادی

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از پایگاه خبری پلیس از عنبرآباد، جانشین انتظامی شهرستان عنبراباد از کشف پرونده کلاهبرداری اینترنتی و برگشت مبلغ یک میلیارد و ۵۷۰هزار میلیون ریال وجه برداشت شده از حساب دو شهروند عنبرآبادی در کمتر از ۴۸ساعت خبرداد. علی کریمی جانشین انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: در پی ارجاع دو

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از پایگاه خبری پلیس از عنبرآباد، جانشین انتظامی شهرستان عنبراباد از کشف پرونده کلاهبرداری اینترنتی و برگشت مبلغ یک میلیارد و ۵۷۰هزار میلیون ریال وجه برداشت شده از حساب دو شهروند عنبرآبادی در کمتر از ۴۸ساعت خبرداد.

علی کریمی جانشین انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: در پی ارجاع دو فقره پرونده قضایی به پلیس فتا با موضوع برداشت غیر‌قانونی به مبلغ یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال از حساب دو شهروند عنبرآبادی مشخص شد که شاکیان قصد نصب همراه بانک بر روی گوشی تلفن همراه خود را داشته‌اند با نصب یک نرم‌افزار جعلی با برداشت حجم زیادی وجه از حساب خود روبرو متوجه شده‌اند برنامه نصب شده بد افزار بوده است.

وی افزود: در ادامه با اقدام سریع و به موقع ماموران پلیس فتا و با دستور قضایی کلیه تراکنش‌های مرتبط با حساب این دو شهروند مسدود و وجوه برداشت شده به حساب شاکیان عودت داده شد.

جانشین انتظامی عنبرآباد در این خصوص اظهار کرد: کاربرانی که به هر عنوان قصد استفاده از نرم‌افزارهای اینترنتی موجود در فضای مجازی را دارند برای تهیه آنها به وب سایت اصلی یا فروشگاه‌های مجاز مراجعه کنند تا شاهد به وجود آمدن این دسته از مشکلات نباشیم.

سرهنگ کریمی به کاربران استفاده کننده از همراه بانک‌ها نیز تاکید کرد: تلفن همراه خود را به نرم‌افزارهای ضد بدافزار معتبر و به روز رسانی شده مجهز کرده و اطلاعاتی همچون رمز اول و دوم کلمه عبور سامانه بانکی و تاریخ انقضا و cvv2 را بر روی تلفن همراه خود ذخیره نکنند

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.