• تاریخ انتشار : شنبه 8 جولای 2023 - 13:20
  • کد خبر : 659
  • چاپ خبر
مدیر آبفا عنبرآباد خبر داد:

بیش از ۵۶۰۰ خانوار از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی در عنبرآباد بهره‌مند می‌شوند  

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب مدیر آبفا عنبرآباد گفت: وارد شدن چهار حلقه چاه به مدار بهره‌برداری بیش از ۵۶۰۰ خانوار از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند. موسی دیده ور مدیر امور آبفا شهرستان عنبر آباد با اعلام این خبر گفت: به منظور رفع کمبود آب و جلوگیری از بروز تنش آبی

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب مدیر آبفا عنبرآباد گفت: وارد شدن چهار حلقه چاه به مدار بهره‌برداری بیش از ۵۶۰۰ خانوار از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

موسی دیده ور مدیر امور آبفا شهرستان عنبر آباد با اعلام این خبر گفت: به منظور رفع کمبود آب و جلوگیری از بروز تنش آبی در شهرستان عنبراباد حفر و تجهیز چهار حلقه چاه در دست اقدام قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر یک حلقه چاه در مدار بهره‌برداری قرار گرفته و سه حلقه دیگر پس از تجهیز وارد مدار بهره‌برداری خواهند شد.

دیده ور بیان کرد: با بهره‌برداری از چاههای مذکور بیش از ۶۰ لیتر بر ثانیه به میزان تولید آب افزوده می شود.

مدیر امور آبفا همچنین در ادامه سخنان خود گفت: از ابتدای سال ۳۰۶ فقره انشعاب اب غیر مجاز در شهرستان کشف شده که از این تعداد ۱۰۷ فقره پس از طی مراحل قانونی به مجاز تبدیل شده است.

وی افزود: امور آبفا عنبرآباد قاطعانه با استفاده کنندگان از انشعابات غیر مجاز برخورد می کند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه انشعاب غیر مجاز مراتب را با شماره ۱۲۲ اطلاع دهند.

دیده‌ور با بیان این مطلب که در تابستان میزان مصرف آب دو برابر بیشتر از سایر فصول می باشد افزود: در حال حاضر در شهر حدود ۲۰ لیتر بر ثانیه و در مناطق روستایی با ۸۵ لیتر بر ثانیه با کمبود آب مواجه هستیم که انتظار می رود با مدیریت مصرف و پرهیز از اسراف و مصارف غیر ضروری با بحران مواجه نشویم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.