• تاریخ انتشار : یکشنبه 28 ژانویه 2024 - 7:23
  • کد خبر : 1903
  • چاپ خبر
فرمانده پلیس راه عنبرآباد:

تصادف هولناک سواری پژو ۴۰۵ وسط لایو اینستاگرام

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، ابوذر شیخی پور فرمانده پلیس راه عنبرآباد از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت به علت عدم توجه به جلو در بزرگراه خلیج فارس خبر داد . سرعت زیاد و سرگرم بودن با گوشی همراه هنگام رانندگی، حادثه تلخی را رقم زد. راننده زمانی که مشغول پخش زنده اینستاگرام

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، ابوذر شیخی پور فرمانده پلیس راه عنبرآباد از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت به علت عدم توجه به جلو در بزرگراه خلیج فارس خبر داد .

سرعت زیاد و سرگرم بودن با گوشی همراه هنگام رانندگی، حادثه تلخی را رقم زد. راننده زمانی که مشغول پخش زنده اینستاگرام بود، از جاده خارج و واژگون شد، این حادثه در بزرگراه خلیج فارس بعد از کوه فجر رخ داد.

ابوذر شیخی پور اعلام کرد: نیمه شب ۷ بهمن ماه سرعت زیاد و سرگرم بودن به گوشی همراه هنگام رانندگی، حادثه تلخی را رقم زد. راننده زمانی که مشغول پخش زنده اینستاگرام بود، از جاده خارج و با بجای گذاشتن ۱۹۰ متر آثار خروج از جاده واژگون شد .
در اثر این تصادف راننده جوان در دم فوت شدن.

فرمانده پلیس راه عنبرآباد به رانندگان در خصوص توجه نكردن به جلو هنگام رانندگي از جانب راننده وسيله نقليه از جمله موارد قابل ملاحظه‌اي اعلام نمود كه باعث بروز تصادف در رانندگي می‌شود.

براساس ماده ۱۸۰ آئين نامه راهنمایی و رانندگی، خوردن، آشاميدن، استعمال دخانيات و استفاده از هرگونه وسايل و تجهيزات الكترونيكي مانند تلفن همراه كه باعث انحراف ذهنی و رفتاری راننده شود، در حين رانندگي ممنوع بوده و رانندگان موظفند در هر حال به طور كامل به جلو توجه داشته باشند.

استفاده كردن از تلفن همراه يكي از مصاديق بارز و ملموسي است كه موجب توجه نكردن راننده به جلو هنگام رانندگي می‌شود و در بيشتر موارد نيز بروز تصادفات خطرناكي را به دنبال دارد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.