• تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مارس 2024 - 16:10
  • کد خبر : 2140
  • چاپ خبر
امام جمعه عنبرآباد:

در میدان خدمت به مردم حزب، جناح و سلیقه معنا ندارد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، ظهر امروز بهنام سعیدی منتخب مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با حجت‌الاسلام والمسلمین بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد دیدار و گفتگو کرد. حجت‌السلام بامری امام جمعه عنبرآباد در این دیدار اظهار کرد: انتخابات تمام شده است و شما منتخب همه مردم شریف حوزه انتخابیه خود هستید

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، ظهر امروز بهنام سعیدی منتخب مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با حجت‌الاسلام والمسلمین بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌السلام بامری امام جمعه عنبرآباد در این دیدار اظهار کرد: انتخابات تمام شده است و شما منتخب همه مردم شریف حوزه انتخابیه خود هستید و فصل تلاش و مجاهدت آغاز شده است.

وی ادامه داد: این اعتمادی که از مردم به دست آوردید را نعمت بدانید و از آن نهایت استفاده را برای خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت و آبادانی حوزه انتخابیه خود بکارگیرید.

امام جمعه عنبرآباد ضمن سفارش  بر برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی مسائل افزود: در به کارگیری تمام ظرفیت‌‌های نخبگانی، فرهنگی، اجتماعی و پتانسیل‌های عظیم منطقه به حل مشکلات شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد تاکید کردند.

امام جمعه عنبرآباد اظهار کرد: مردم شما را فردی انقلابی، خوشنام ، ولایی، مردمی می‌دانند توصیه می‌شود  ارتباط و حضور در بین مردم و شنیدن مطالبات و پیگیری آنها را بسیارحائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بامری افزود: درمیدان خدمت به مردم حزب، گروه، جناح و سلیقه معنان دارد تمام تلاش را با استفاده از همه ظرفیت‌ها در ایجاد توسعه پایدار منطقه بکارگیرید.

وی در پایان اظهار کرد: یکی از رسالت‌های تریبون نماز جمعه مطالبه گری حقوق و مطالبات مردم است که ان‌شاءالله این جایگاه در شهرستان کنار شما مطالبات مردم را پیگیری خواهد کرد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.