• تاریخ انتشار : یکشنبه 12 می 2024 - 19:28
  • کد خبر : 2273
  • چاپ خبر
به مناسبت دهه کرامت؛

دیدار خادمیاران عنبرآباد با خانواده شهدا و ایثارگران

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، صبح امروز در دومین روز از دهه کرامت، خادمیاران رضوی به همراه فرماندار، مسئول خادمیاران رضوی شهرستان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، رئیس بنیاد شهید، مدیر آموزش و پرورش، مسئول اداره تبلیغات اسلامی و رئيس ستاد نماز جمعه، تحت عنوان میثاق یاران، با حضور در منازل والدین دو

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، صبح امروز در دومین روز از دهه کرامت، خادمیاران رضوی به همراه فرماندار، مسئول خادمیاران رضوی شهرستان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، رئیس بنیاد شهید، مدیر آموزش و پرورش، مسئول اداره تبلیغات اسلامی و رئيس ستاد نماز جمعه، تحت عنوان میثاق یاران، با حضور در منازل والدین دو تن از شهدا و جانبازان با آنان‌ دیدار کردند.

حاج کرامت نوزایی دبیر کانون‌های خدمت رضوی گفت: خانواده شهدا و ایثار گران اسوه‌های صبر و فداکاری هستند و امنیت امروز کشور را مرهون ایشان هستیم .

وی ابراز کرد: صبح امروز جمعی از خادمیاران کانون تخصصی ایثار و شهادت و مسئولین شهرستان طی دیدارهایی جداگانه در منزل شهدا و ایثارگران حضور یافتند.

نوزایی افزود: این دیدار تحت عنوان میثاق با یاران ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و ایثارگران با اهدای هدایا و متبرکیان رضوی از خانواده ایشان تکریم و تجلیل شد.

وی بیان کرد: خادمیاران کانون تخصصی ایثار و شهادت همزمان با دهه کرامت به نیابت از امام مهربانی‌ها عطر و بوی رضوی را در منزل این خانواده معظم شهدا جاری کردند.

لازم به توضیح است مسئولان در این دیدار با خانواده شهیدان؛ زین‌الدینی و رئیسی همچنین جانبازان هشت سال دفاع مقدس، آقایان نخعی و محسنی دیدار کردند‌.

Lavc58.54.100

Lavc58.54.100

Lavc58.54.100

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.