• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 نوامبر 2023 - 4:32
  • کد خبر : 1510
  • چاپ خبر
به مناسبت هفته بسیج

دیدار شهردار واعضای شورای شهر عنبرآباد با فرمانده سپاه

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به مناسبت هفته بسیج،  توکلی شهردار عنبرآباد به همراه اعضای شورای اسلامی شهر عنبرآباد با فرمانده سپاه شهرستان و مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از پاسداران دیدار کردند. در این دیدار مسعود توکلی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت هفته بسیج

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به مناسبت هفته بسیج،  توکلی شهردار عنبرآباد به همراه اعضای شورای اسلامی شهر عنبرآباد با فرمانده سپاه شهرستان و مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از پاسداران دیدار کردند.

در این دیدار مسعود توکلی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت هفته بسیج از تلاش‌ها و رشادت‌های بسیجیان درسراسر کشور بویژه سبز پوشان بسیج سپاه پاسداران عنبرآباد در تمام عرصه‌های مهم تقدیر و تشکر کردند و بیان داشتند بسیجی بودن یک افتخار است و این بسیج واقتدار بسیجیان است که دشمنان این آب وخاک را دلسرد وناامید وباشکست مواجه نموده است.

نرجس طوفان رئیس شورای شهر ،جهانشاهی نایب رئیس شورا، چاره و سالاری مقدم دیگر اعضای شورا ضمن تسلیت بمناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها وایام فاطمیه وهمچنین تبریک هفته بسیج به فرمانده سپاه عنبرآباد و تمامی سبز پوشان بسیج، آرزوی موفقیت و سربلندی در تمامی میدان‌های کار،تلاش ونبرد درمقابل دشمنان شکست خورده این آب وخاک نمودند.

ایوب سنجری فرمانده سپاه عنبرآباد ضمن قدردانی از شهردار واعضای شورای اسلامی شهر عنبراباد، اسرائیل را دشمنی ضعیف ونابود شده بیان نموده و وجود بسیجیان را برای دشمنان خبیث این نظام یک قدرت بی همتا و شکست ناپذیر دانستندکه خواب را از چشمان آمریکا و اسرائیل زدوده که تمامی آرزوهای آنان را بر باد داده اند و بیان کردند که اسرائیل بخوبی از قدرت ایران وبسیجیان ما باخبر است و حکومت غاصب آنان هیچ ارامشی ندارند.

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.