• تاریخ انتشار : دوشنبه 30 اکتبر 2023 - 18:45
  • کد خبر : 1157
  • چاپ خبر
فرمانده سپاه عنبرآباد؛

روز دانش آموز از مهم‌ترین مناسبت‌ها در تقویم سال تحصیلی محسوب می‌شود 

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی نشست بصیرتی با موضوع هفته بسیج دانش آموزی و با سخنرانی فرمانده سپاه عنبرآباد در مدرسه پسرانه امام صادق علیه السلام به همت بسیج دانش آموزی شهرستان عنبرآباد برگزار شد. در این نشست  ایوب سنجری فرمانده سپاه شهرستان عنبرآباد با تبریک فرا رسیدن هفته

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی نشست بصیرتی با موضوع هفته بسیج دانش آموزی و با سخنرانی فرمانده سپاه عنبرآباد در مدرسه پسرانه امام صادق علیه السلام به همت بسیج دانش آموزی شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

در این نشست  ایوب سنجری فرمانده سپاه شهرستان عنبرآباد با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی گفت: روز دانش آموز یادآور رشادت شهید محمد حسین فهمیده آن دانش آموز قهرمانی است که با گذشتن از خود سرلوحه تمامی نوجوانان کشور شد و امام راحل نیز در وصف این نوجوان دانش آموز فرمودند: رهبر ما آن طفل سیزده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگ تر است با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید.

وی بیان کرد: روز دانش‌آموز و سالروز شهادت شهید حسین فهمیده از مهم‌ترین مناسبت‌ها در تقویم سال تحصیلی محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه عنبرآباد همچنین در این جمع به اهمیت احترام به پدر و مادر اشاره کرد و گفت الگوی بارز در این زمینه از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی میتوان یاد کرد و از ایشان الگو گرفت.

 

 

 

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.